اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پرداخت یک هزار و ۶۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت هزار و 638 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

پرداخت یک هزار و ۶۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در سال گذشته هزار و ۶۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان‌های تحت حمایت این نهاد اهدا شد که ارزش این جهیزیه‌ها ۲۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌ها در قالب تامین جهیزیه دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت پرداخت می‌شود، افزود: از مجموع جهیزیه های اهدایی هزار و ۵۶۷ سری به ارزش ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دختران نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۷ سری جهیزیه نیز به زوج های ازدواج مجدد تحت حمایت این نهاد پرداخت شد، گفت: به ۲۴ نفر از پسران تحت حمایت این نهاد نیز هدیه ازدواج با سرانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

الهی راد یاد آور شد: طی سال قبل جهیزیه دختران در قالب اقلامی شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی اهدا شد.

وی به برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره ویژه زوج های تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره و آموزشی در زمینه های بهداشت روانی، بهداشت فردی و خانواده، مشاوره قبل از ازدواج و غیره از جمله برنامه های این نهاد برای زوجین است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌‎های آموزشی ارتقاء سطح علمی و آگاهی نوعروسان و آشنایی با روش های زندگی ساده و موفق و ایجاد روحیه خودباوری و خود اتکایی است.

انتهای‌پیام/ز/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول