اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب: خبرگزاری فارس‌ رسانه‌ پیشتاز جبهه انقلاب است

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران غرفه باشگاه خبرنگاران توانا (خبرگزاری فارس) در نمایشگاه کتاب گفت: فارس‌، رسانه‌ پیشتاز جبهه انقلاب است.

وزیر ارشاد در نمایشگاه کتاب: خبرگزاری فارس‌ رسانه‌ پیشتاز جبهه انقلاب است

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن باز دید از نمایشگاه کتاب در غرفه خبرگزاری فارس حاضر شد.

اسماعیلی ضمن عرض خداقوت به خبرنگاران خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران توانا این رسانه را از رسانه‌های فعال جبهه انقلاب دانست و از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره گرانی قیمت کتاب گفت: ما در این زمینه با مردم همدردیم و برای حل مشکل گرانی کتاب برنامه‌هایی داریم؛ البته موضوع گرانی کتاب از تورم و گرانی ارز نشأت می‌گیرد، اما با این حال در تلاشیم با اختصاص یارانه و برخی اقدامات این مشکل را کاهش دهیم.

اسماعیلی، خبرگزاری فارس را افتخار انقلاب دانست و گفت: خدا را شاکریم که مخاطبان این خبرگزاری رو به افزایش است و پرمخاطب‌ترین رسانه در کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که از نمایشگاه چه کتاب‌هایی خریده‌اید، گفت: من بیش‌تر دنبال کتاب‌هایی هستم که مرتبط با رشته، تخصص و علایقم یعنی جامعه‌شناسی سیاسی و حوزه مقاومت است و تعدادی کتاب هم در این زمینه خریداری کردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول