اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تبیین مقام والای سید آزادگان از اهداف «اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده» است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تبیین مقام والای سید آزادگان به عنوان «سرمایه ای عظیم و جهانی» که مقام معظم رهبری فرمودند مانند خورشید بر دلهای آزادگان مظلوم می تابید و مانند ستاره، راه و هدف را به آزادگان نشان می داد، از اهداف دیگر اجلاسیه روحانیون است.

تبیین مقام والای سید آزادگان از اهداف «اجلاسیه سراسری روحانیون آزاده» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با حضور 80 روحانی از سراسر کشور و به میزبانی استان قزوین، اجلاسیه روحانیون آزاده صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در ابتدای این اجلاسیه اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در شهر مقدس قم هستیم و امروز اجلاسیه روحانیون آزاده کشور به برکت وجود سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی و دیار شهیدان رجایی، بابایی، حسن پور، لشگری و 103 روحانی شهید در حال برگزاری است.

وی افزود: اجلاسیه اهدافی را دنبال می کند که ترویج ارزش های دفاع مقدس و روحیه جهاد و ایثارگری در راس آن قرار دارد.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: تبیین نقش روحانیت در صحنه های سخت و دوران اسارتی که سپری کردند از دیگر اهداف این اجلاسیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: تجلیل از مقام روحانیت آزاده از دیگر اهداف اجلاسیه است که در همین راستا امام راحل فرمودند روحانیون در سایه پایداری به بنیان مرصوص تبدیل شده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده اند که این روحانیون الماس درخشان هستند و بهترین سربازان انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: تبیین مقام والای سید آزادگان به عنوان «سرمایه ای عظیم و جهانی» که مقام معظم رهبری فرمودند مانند خورشید بر دلهای آزادگان مظلوم می تابید و مانند ستاره راه و هدف را به آزادگان نشان می داد، از اهداف دیگر اجلاسیه روحانیون است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری کمال تشکر را دارم و امیدوارم متولیانی همچون صدا و سیما این سرمایه عظیم را در قالب سریال تبیین کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول