اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران، فتح خرمشهر بود/همه ملزم به تبیین طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها هستیم

استاندار خراسان شمالی گفت: گرامیداشت فتح خرمشهر زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار در دل همگان و پررنگ شدن نقش انسجام مردمی است.

یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران، فتح خرمشهر بود/همه ملزم به تبیین طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، صبح امروز در ستاد گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر اظهارکرد: گرامیداشت فتح خرمشهر، زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار در دل همگان و پررنگ شدن نقش انسجام مردمی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان سختی‌ها و شیرینی‌های هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند، گفت: در دل فتح خرمشهر و شکست دشمنان درس‌هایی نهفته که باید به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

 استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه درس‌های فتح خرمشهر و این پیروزی‌های غرور آفرین باید مکتوب شود، افزود: یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران، فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند با مطرح کردن مباحث اقتصادی ایران خللی در روند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنند و این در حالیست که مردم ایران پای این نظام و رهبری هستند.

وی به طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح با توجه به روحیه ایثارگری رییس جمهور برنامه ریزی شد که نتیجه آن ازمیان برداشتن دشمنان کوته فکر نظام است.

حسین نژاد مدیران را ملزم به تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کرد و افزود: همه ما همسو با برنامه‌های اقتصادی دولت حرکت خواهیم کرد.

حسن ناهیدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه فتح خرمشهر، مقاومت مردم و جانفشانی‌های ایثارگران را با اهمیت دانست و اظهارکرد: فتح خرمشهر نقطه عطف در تغییر رویکرد نظام و افزایش توان نظامی ایران بود.

وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‌ها گرامیداشت فتح خرمشهر را به بهترین شکل باید برگزار کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول