اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مطالبات مدیریت شهری مرزن‌آباد از مسؤولان/ مشکلات شهری که خدمات ملی می‌دهد

رئیس شورای شهر مرزن آباد گفت: این شهر با وجود ارائه خدمات ملی از اعتبارات لازم برخوردار نیست.

مطالبات  مدیریت شهری مرزن‌آباد از مسؤولان/ مشکلات شهری که خدمات ملی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس،مقداد میردار موسی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: موفقیت روابط عمومی در یک مجموعه منوط به همکاری با رسانه‌ها است.

مسائل فرهنگی در شهر مرزن‌آباد دیده نمی‌شود

وی خواستار نگاه ویژه به شهر مرزن‌آباد از مسؤولان استانی شد و گفت: هیچ اعتباری و حتی ارائه طرح برای کار فرهنگی با مخالفت مواجه می‌شود.

رئیس شورای شهر مرزن‌آباد با اشاره به اینکه به شهر مرزن‌آباد به عنوان یکی از ورودی‌های استان مازندران که مسافران زیادی سالانه  از این شهر عبور می‌کنند اشاره کرد و افزود: هنوز زیرساخت‌ها لازم را نداریم و شهر در داشتن تلفن ثابت شهری مشکل دارد.

نبود امکانات آتش‌نشانی معضل بزرگ برای شهر مرزن‌آباد

نادر میردار عضو شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد ضمن بیان برخی از مهم‌ترین عملکرد ۱۰ ماهه مدیریت دوره ششم این شهر عنوان کرد: ورودی شهر مرزن‌آباد شایسته معرفی استان مازندران نیست و نبود امکانات آتش‌نشانی و استقرار ایستگاه آتش نشانی در کندوان معضلی است که باید به رفع آن نگاهی فرا منطقه‌ای داشت.  

وی گفت: فرسودگی سیستم آب شرب سطح شهر اسفناک و عدم رعایت اصول محیط زیست توسط کارخانجات شن و ماسه نگران کننده است.
 
با صدور مجوز جدید معادن مشکلات در شهر مرزن آباد قابل جبران نیست

سروش صیادی نژاد عضو شورای شهر مرزن‌آباد به نقش رسانه در بحث پیشبرد اهداف کلی اشاره و گفت: نقد منصفانه برای رسیدن به اهداف در کار شورا و شهرداری بسیار مفید است.

وی افزود: بیشترین مشکل شهر مرزن‌آباد معادن  است که طی جلسات متعدد با مسؤولان شهرستانی هیچ نتیجه قابل قبولی گرفته نشده و همچنان شهر مرزن‌آباد مظلوم واقع شده است.

صیادی‌نژاد با بیان اینکه تعدادی مجوز جدید صادر شده است، افزود: ریزگردها و عبور و مرور خودروهای سنگین مشکلات زیادی برای شهر مرزن‌آباد ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر مرزن‌آباد به معدن شهرداری مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: به پیمانکار مربوطه تذکرات مکرر برای رعایت مسائل زیست محیطی داده می‌شود.

این عضو شورا به ترافیک در تعطیلات اشاره کرد و گفت: یک‌طرفه کردن جاده آسیب زیادی به شهروندان زده است.

ترافیک معضل چندین ساله شهر مرزن‌آباد

علی سام عضو دیگر شورای شهر مرزن‌آباد به ۷۰ سال تاسیس شهرداری مرزن‌آباد اشاره و عنوان کرد: سال‌هاست با ترافیک بسیار اسفناک در شهر مرزن آباد مواجه هستیم.

وی به مشکلات زندگی شهروندان مرزن‌آبادی در ایام تعطیلات اشاره کرد و افزود: مخالف ورود مسافران نیستیم ولی با این حجم ترافیک شهر مرزن‌آباد شهرهای مجاور هم درگیر می شوند.

سام در ادامه ضمن بیان اینکه در ایام ترافیک شهروندان مرزن‌آبادی در منازل حبس می‌شوند، افزود: متولیان می‌توانند تردد خودروها را از منابع طبیعی ببندند و تعداد اورژانس در لاین مخالف قرار دهید تا عبور و مرور در شهر برای شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

وی به دیگر دغدغه‌های شهر مرزن آباد اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد معادن در حریم شهر مرزن‌آباد وجود دارد و این حجم از ریزگرد و عبور و مرور در شهر مرزن‌آباد مشکلات زیادی از جمله شکستگی لوله‌ها، تخریب جاده ها و گل آلود شدن جاده، خشک شدن درختان را مواجه کرده است.

این  عضو شورای شهر مرزن‌آباد افزود: مگر مرزن‌آباد با بیش از حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت چقدر توان این ریزگردها را دارند؛ تمامی پوشش‌ها آسیب دیده و کوه‌ها روز به روز ناپدید می‌شوند.

سام به دوربرگردان در للجار برای هدایت خودروهای سنگین از معادن به خارج شهر مرزن‌آباد اشاره کرد و افزود: با احداث این دوربرگردان حداقل خودروهای سنگین وارد شهر نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه شهر مرزن‌آباد در پایان هفته با ورود مسافران دچار کمبود آرد می‌شود اظهار کرد: اینترنت ایرانسل و همراه اول نیز در این شهر دچار مشکل است.

علی سام به ناتوانی مسؤولان اداره آب شهر مرزن‌آباد و همچنین شهرستان چالوس اشاره و تصریح کرد: با وجود داشتن دِبی بالای آب اما همچنان مردم در این فصل بی‌آب هستند.

توجه و حمایت از ورزش در شهر مرزن‌آباد

هادی ردایی نایب رئیس شورای شهر مرزن‌آباد و رئیس کمیسیون ورزشی در ادامه نشست عنوان کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری در کنار مسائل عمرانی توجه و حمایت از حوزه ورزش است؛ به عنوان رئیس کمیسیون ورزش شورا به همراه دیگر اعضای کمیسیون در این مدت سعی کردیم اقدامات لازم را جهت پویایی ورزش این شهر انجام دهیم.

وی افزود: بیش از پنج جلسه با متولیان ورزش شهرستان در مورد معضلات و مشکلات موجود جلساتی داشته‌ایم و با برگزاری جام رمضان بعد از چند سال گذر از کرونا، شاهد شور و نشاط خاصی در این شهر فوتسالی غرب مازندران بوده‌ایم.

تحقق بودجه ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری مرزن‌آباد

کیانوش ردایی شهردار مرزن‌آباد در این نشست ضمن ارائه بیلان ده ماهه مدیریت شهری به بودجه ۳۰ میلیاردی سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: بودجه مرزن‌آباد در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۵ میلیارد بود و تا قبل از حضور بنده فقط مبلغ ۹ میلیارد محقق شده بود که در دوماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۷ میلیارد نیز محقق شده است.

 
شهردار مرزن‌آباد در ادامه به پروژه آسفالت سطح شهر با هزینه ۱۱ میلیاردی بعد از سه دهه اشاره کرد و افزود: نهضت روشنایی سطح شهر و جابجایی تیرهای فرسوده و تیرهای دکوراتیو و همچین بزودی تمامی تیرهای چراغ برق جدید خواهد شد با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد تومان از جمله اقدامات عمرانی شهرداری مرزن آباد در این مدت می باشد.

وی افزود: نورپردازی سطح شهر، کوچه‌های شهر و کاشت درختچه‌های بلوار و شناسایی کوچه و خیابان‌های جدید برای اجرای فاز روشنایی، از دیگر اقدامات این مجموعه شهری بوده است.

 
وی اضافه کرد: نصب تونل نوری در شهر مرزن‌آباد طی روزهای پیشرو، اصلاح ورودی میانی و نصب المان‌هایی جدید در ورودی‌های شهر مرزن‌آباد، همچنین اجرای ۳۰۰ متر جدول در سطح شهر و احیای نهرهای سطح شهر را از دیگر اقدامات ماه‌های اخیر مجموعه مدیریت شهری مرزن‌آباد عنوان کرد.
 


کیانوش ردایی پیشنهاد داد: صرفه‌جویی در مصرف آب شرب و عدم استفاده از آب شرب در بخش کشاورزی و باغداری الزامی است.

 
وی به کاشت گل و گیاه فصلی و کاشت ۱۸۳ اصله درخت جدید در بلوارهای مرزن‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: اقدام جهت اجرای پروژه احداث ساختمان آتش‌نشانی در سه فاز مجزا، تملک و احداث خیابان‌های جدید و نصب دوربین‌های انتظامی در سطح شهر را از باقی اقدامات شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم عنوان کرد.
 

 

 ردایی در پایان گفت: در بحث فرهنگی بزرگترین یادواره شهدای بخش مرزن‌آباد با حضور مداح و سخنران‌های ملی برگزار می‌شود در عید غدیر و قربان جشن‌های شاد برای شهروندان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول