اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: زمان ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۱ خردادماه ادامه دارد و در حال حاضر قریب به ۱۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال در مرحله ثبت‌نام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: زمان ثبت‌نام این دوره از مسابقات از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۱ خردادماه ادامه دارد و در حال حاضر با گذشت یک هفته از آغاز ثبت‌نام قریب به ۱۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی شرکت‌کنندگان بخاطر عدم دسترسی به اینترنت و مشکلات فنی امکان ثبت‌نام در سایت را ندارند لذا اطلاعات به صورت دستی دریافت و در نهایت توسط مسئول مربوطه وارد سامانه مسابقات می‌شود.

امیری بیان داشت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم، اذان، دعا‌خوانی، همراهی و همخوانی قرآن، تفسیر عمومی، ترجمه و نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: در استان فعالین قرآنی در رشته‌های مختلف وجود دارند که بسیار توانمند هستند و نیاز به رشد و پرورش دارند و تمرین و تلاش افراد و شرکت در دوره‌های تخصصی می‌تواند عامل پیشرفت و ارتقای سطح این عزیزان باشد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول