اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خبر خوش معاون رئیس‌جمهور از ذخیره‌ مطلوب کالاهای اساسی در کشور

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ذخیره‌سازی خوبی در کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در کشور به انجام رسیده است.

خبر خوش معاون رئیس‌جمهور از ذخیره‌ مطلوب کالاهای اساسی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه در سفر آبان‌ماه رئیس‌جمهور به استان سمنان، اعتبارات بسیار خوب و ارزشمندی مصوب و بخش اعظمی از آن تاکنون پرداخت شده است.‌

وی تصریح کرد: مسأله قابل‌توجه و تقدیر، وجود انسجام و وحدت حاکم در استان سمنان است که جای دارد از این فرصت ارزشمند، نهایت استفاده را ببریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: آیت‌الله رئیسی شخصاً و به‌صورت ویژه از مردم به‌واسطه حمایت و همراهی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تقدیر کرده است.

مرتضوی گفت: در بازدید سرزده از انبار مرکزی و فروشگاه عرضه کالا در شهر سمنان، خوشبختانه مشاهده شد که ذخیره‌سازی خوبی از حیث کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در کشور و استان سمنان به انجام رسیده که از تمام دست‌اندرکاران و مسؤولان استان و همچنین همراهی خوب اصناف و بازاریان قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای طرح اقتصادی جدید دولت، پرداخت یارانه از ابتدا به انتهای زنجیره رسیده است.‌

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: لازم است از اقدامات خوب استاندار سمنان و پیگیری‌های وی در بحث مصوبات سفر قدردانی شود.

استان سمنان، پایلوت وحدت است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در این نشست گفت: از حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در استان سمنان تقدیر کرده و امیدواریم این سفر برای مردم استان مبارک و پربرکت باشد.‌

وی بیان کرد: استان سمنان، پایلوت وحدت است و بی‌شک یکی از عوامل اصلی و محوری این مقوله، وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان بوده که لازم است از حمایت و همراهی او با مجموعه دولت قدردانی کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: خوشبختانه ائمه جمعه در خطبه‌های نماز جمعه استان از اجرای طرح جدید اقتصادی دولت و مردمی‌سازی یارانه‌ها حمایت کرده‌اند.

هاشمی بیان کرد: لازم می‌دانم از همراهی تمام اقشار به‌ویژه اصناف، بازاریان و سایر مردم بااخلاق و مؤمن استان سمنان در همراهی با سیاست جدید اقتصادی دولت سیزدهم قدردانی کنم.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول