اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف 21 هزار لیتر روغن احتکار شده در اسلامشهر

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: یک انبار احتکاری با بیش‌از ۱۴ هزار بطری روغن یک ونیم لیتری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در اسلامشهر کشف و ضبط شد.

کشف 21 هزار لیتر روغن احتکار شده در اسلامشهر

سرهنگ علی‌آقا کارخانه فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: یک انبار نگهداری کالای احتکاری با بیش از ۱۴هزار بطری روغن مایع سرخ کردنی با ارزشی بالغ بر۳۰میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر شناسایی و کشف شد.

وی گفت: به واسطه گزارش های مردمی و انجام اقدامات اطاعاتی و تخصصی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی از وجود یک انبار روغه که توسط فردی سودجو به صورت غیر قانونی دپو شده بود، مطلع شدند، که ماموران پس از شناسایی انبار با اخذ دستورقضایی و با همکاری ماموران اداره صمت به محل مورد نظر رفته و اقدام به بازرسی از این محل کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اقدامات شبانه روزی مامورین نیروی انتظامی در برخود با عاملین ایجاد بی نظمی در بازار کالاهای اساسی مردم، بیان کرد: دربازرسی از محل انبار مکشوفه تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۴ عدد بطری ۱/۵ لیتری حاوی روغن سرخ کردنی کشف و ضبط شد،که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

کارخانه با قدردانی از همراهی اقشار مختلف مردم با ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود به منظور مقابله با عوامل ایجاد ناامنی و بی‌نظمی در جامعه  با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات درخصوص احتکار مواد خوراکی و غیره را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول