اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

ادعاهای جدید بنی گانتز علیه برنامه هسته‌ای ایران

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی مدعی ساخت و نصب سانتریفیوژهای پیشرفته در اعماق زمین از سوی ایران شد.

ادعاهای جدید بنی گانتز علیه برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی امروز (سه شنبه)، در سخنانی بار دیگر سخنان سران پیشین این رژیم را تکرار و جمهوری اسلامی ایران را به ساخت بمب هسته‌ای متهم کرد.

او ادعا کرد که ایران فقط چند هفته با ساخت مواد شکاف‌پذیر لازم برای ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد و در حال حاضر در تلاش برای تکمیل تولید و نصب ۱۰۰۰ سانتریفیوژ پیشرفته IR۶ از جمله در تاسیسات زیرزمینی جدید در نزدیکی نطنز است.

بنی گانتز افزود: «هزینه ممانعت از اقدامات ایران اکنون کمتر از یک سال بعد است و نباید زمان را از دست داد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، همچنین مدعی شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا دو فروند پهپاد حامل سلاح را به مقصد غزه به پرواز در آورده اما این پهپادها در عراق ساقط شده‌اند.

این سخنان بنی گانتز علیه برنامه هسته‌ای ایران، در حالی است که او قرار است روز پنج‌شنبه راهی آمریکا شود و رسانه‌های صهیونیستی نوشته‌اند که موضوع برنامه هسته‌ای ایران در شرایطی که نشانه‌هایی از گشایش در مسیر مذاکرات به چشم می‌خورد، اولویت اصلی او خواهد بود.

در این راستا، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز گذشته در خصوص روند مذاکرات گفت: «در مسیر درستی حرکت شده و ابتکارات خوبی هم روی میز است. فکر می‌کنیم اگر یک تصمیم سیاسی در واشنگتن گرفته شود می‌توانیم پرونده این مذاکرات را ببندیم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول