اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد ۵۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ایجاد پنج هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این استان در سال جاری خبر داد.

ایجاد ۵۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان سمنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بعدازظهر امروز در جلسه مشترک با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان جویای کار را بسترساز اشتغال‌زایی دانست و به تحقق ۲۷۳ درصدی آموزش‌های مهارتی مددجویان کمیته امداد استان سمنان اشاره و اظهار کرد: تمام تلاش کمیته امداد، توانمندسازی این خانواده‌هاست.

وی با اشاره به ایجاد پنج هزار و 700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی به هشت هزار و 800 نفر از مددجویان و کارآفرینان جویای کار که بسترساز اشتغال پایدار بوده، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۹۰ درصد از مهارت‌آموختگان به ایجاد اشتغال پایدار رسیده‌اند، تصریح کرد: عدالت آموزشی مورد تأکید است که در این مهم در سراسر استان حتی در دورترین مناطق، آموزش مهارتی انجام می‌شود.

بحیرایی با تأکید بر آموزش مهارت‌های شغلی بر مبنای نیازهای جامعه تصریح کرد: آموزش کاربردی و نوین در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول