اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تاشکند میزبان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری + تصاویر

نمایشگاه بین المللی گردشگری در هتل «هیلتون» شهر «تاشکند» برپا شد.

تاشکند میزبان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری + تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نمایشگاه بین المللی گردشگری به صورت «B2B  Tashkent Travel Mart 2022» در هتل «هیلتون» شهر «تاشکند» بر پا شد.

این نمایشگاه در چارچوب اجرای فرمان «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان  مبنی بر تنوع بخشی به خدمات گردشگری داخلی برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری به صورت «B2B  Tashkent Travel Mart 2022» یک پلت‌فرم تخصصی گردشگری برای توسعه گفت و گوهای درون صنعتی و تنظیم بهترین تصمیمات و راه‌های توسعه بازار در شرایط جدید است. قالب B2B، یعنی «تجارت برای تجارت»، برای سازمان‌های تخصصی امکان نمایش ظرفیت‌ها و خدمات گردشگری خود را فراهم می‌کند.

امسال در این نمایشگاه نمایندگان سازمان‌های گردشگری ازبکستان و تمام جهان شرکت کردند. در این نمایشگاه گردشگری بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی از بیش از 10 کشور جهان از جمله نمایندگان صنعت گردشگری از آلمان، اتریش، اسپانیا، رژیم صهیونیستی، چک، استونی، امارات متحده عربی، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان حضور پیدا کردند.

معاون نخست وزیر، وزیر گردشگری و میراث فرهنگی ازبکستان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دولت ازبکستان در سال‌های اخیر برای توسعه گردشگری، بازسازی زیربناهای گردشگری توجه خاص داشت.

عبدالحکیم‌اف افزود: امروز شهروندان بیش از 99 کشور جهان می‌توانند بدون روادید به ازبکستان سفر کنند که در نتیجه این تعداد گردشگران خارجی به این کشور افزایش یافته است.  

معاون نخست وزیر ازبکستان اظهار داشت: اطمینان دارم که این نمایشگاه برای توسعه گردشگری در ازبکستان و رشد اقتصاد این کشور و همچنین برقراری همکاری نزدیک با نمایندگان کشورهای خارجی کمک خواهد کرد.

این نمایشگاه گردشگری توسط انجمن سازمان‌های خصوصی گردشگری ازبکستان با حمایت وزارت گردشگری و میراث فرهنگی ازبکستان، طرح اتحادیه اروپا Switch Asia ، طرح آژانس توسعه بین‌المللی آمریکا (USAID) در توسعه کارآفرینی و محیط بازرگانی، سفارت ازبکستان در آلمان، آژانس همکاری و توسعه فنی ACTED و شرکت مالی بین المللی (IFC) برگزار شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول