اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نخستین اقدام بعد از سوت‌زنی فارس/ نامه پزشکی قانونی معلول سندروم داون صادر شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از صدور نامه گواهی معلول سندروم داونی که دچار ضرب و جرح شدید در یکی از مراکز توانبخشی سمنان شده بود، خبر داد.

نخستین اقدام بعد از سوت‌زنی فارس/ نامه پزشکی قانونی معلول سندروم داون صادر شد

مهدی نوروزی، مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان صبح امروز در تماس تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در واکنش به گلایه‌های خانواده معلول سندروم داونی که دچار ضرب و جرح شدید در یکی از مراکز توانبخشی سمنان شده بود (اینجا بخوانید)، توضیحاتی از روند بررسی موضوع ارائه داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نامبرده حوالی ظهر روز 26 اردیبهشت‌ماه با نامه مرجع انتظامی به اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده بود، همان زمان کارهای پذیرش آن انجام گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: با توجه به اینکه فرد در بیمارستان بستری بود، فردای آن روز پزشک اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان برای بررسی پرونده، معاینه بیمار و مشاوره‌های تخصصی، اقدامات لازم را انجام داد.

نوروزی گفت: گواهی مربوطه، آخر وقت 27 اردیبهشت‌ماه از جانب پزشک تحویل اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان شد و از امروز صبح هم نامه آماده تحویل به خانواده این معلول است.

خبرگزاری فارس بر اساس سوژه‌ای که در سامانه سوت‌زنی فارس ثبت شده است، مطلع شد که یک بیمار سندروم داون با شرایطی نامناسب از یک مرکز توانبخشی در سمنان، با آمبولانس به بیمارستان کوثر این شهر منتقل شده است.

«مهدی»، برادر این بیمار سندروم داون است که در پیگیری‌های بعدی، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ماجرا را شرح داد و ادعاهایی را درباره شرایط نامساعد جسمانی برادرش در پی ضرب و جرح در این مرکز توانبخشی مطرح کرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول