اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

چه خبر از کرونا در استان سمنان؟

تعداد کل بستری‌شدگان جدید در شبانه‌روز گذشته در استان سمنان به دلیل ابتلا به کرونا، هفت نفر است.

چه خبر از کرونا در استان سمنان؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، ۶۲ فرد مشکوک به کرونا در شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند و جواب آزمایش چهار فرد مثبت شد.

در ۲۴ ساعت گذشته در این استان، ۲۷ فرد مشکوک به کووید- ۱۹ به مراکز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و ۳۵ نفر نیز به مراکز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای درمان کرونا مراجعه کردند.

بر اساس این اطلاعیه، تعداد کل موارد مثبت کووید- ۱۹ در شبانه‌روز گذشته چهار نفر بود که سه نفر جزو موارد مثبت سرپایی بودند و یک نفر نیز بستری شد.

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، تعداد بستری‌شدگان در بخش آی.سی.یو بیمارستان‌های استان را دو نفر عنوان کرد و تعداد کل بستری‌شدگان جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان سمنان به دلیل ابتلا به کرونا، هفت نفر است.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های میامی، آرادان، سرخه، دامغان، مهدی‌شهر در وضعیت زرد و شهرستان‌های سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول