اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

الگوی بومی تامین اجتماعی هرمزگان برای تحقق شعار سال تدوین شد

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از ایجاد برند اختصاصی «فرآمد۱۴۰۱» در عرصه مدیریت دانش برای تحقق شعار سال در این مجموعه خبر داد.

الگوی بومی تامین اجتماعی هرمزگان برای تحقق شعار سال تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس اکبری ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی فرآفرینان مدیریت دانش اظهار داشت: امروزه تعالی سازمان‌ها در گرو اهتمام به توسعه منابع انسانی و دانش کارکنان سازمان است.

وی افزود: در همین راستا و به منظور اقدام عملی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در تامین اجتماعی هرمزگان الگویی بومی برای مدیریت دانش با الهام از درخت دانشی «حرا» به عنوان یک اکوسیستم مدیریتی در زمینه توسعه منابع انسانی تدوین شد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: «فرآمد۱۴۰۱» علامت اختصاری است که در آن «فرا» با الهام از نظریه دانش بنیان متاورس و فراجهان و «مد» به عنوان مخفف دو واژه مدیریت دانش و تجلی کننده مد امواج دریا به درون زیستگاه بشر ساحل نشین برگرفته شده است.

هرمزگان استان پایلوت در مدیریت دانش در تأمین اجتماعی

اکبری ادامه داد: فرآمد۱۴۰۱ می‌تواند هرمزگان را به استان پایلوت پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی کشور تبدیل کند.

وی عنوان کرد: امروزه در سازمان‌ها به این امر کلیدی نیاز داریم که از نحوه سبک کار و زندگی با الگوی کارمندی به سمت فعالیت‌های دانشی برویم تا ظرفیت‌های درون سازمانی کشف و بکارگیری شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: قول ما این است که پیاده سازی سیستم مدیریت دانش را به صورت عملی ادامه خواهیم داد تا الگویی برای این امر در سازمان تامین اجتماعی کشور باشیم.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول