اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تلاش سپاه برای رفع بحران آب گلستان قابل‌تقدیر است/ زمانی می‌توانیم به خودمان نمره دهیم که مردم از ما راضی باشند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تلاش سپاه برای رفع بحران آب گلستان قابل‌تقدیر است، گفت: اگر مشکلات سد نرماب مرتفع شود ۱۳۲ روستای گلستان دارای آب شرب خواهد شد.

تلاش سپاه برای رفع بحران آب گلستان قابل‌تقدیر است/ زمانی می‌توانیم به خودمان نمره دهیم که مردم از ما راضی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان که با حضور سرلشکر پاسدار سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه گلستان تنها استانی بود که از توانمندی پروژه ملی خصوصا «سد نرماب» به خوبی استفاده نکرد اگر مشکلات این سد برطرف می‌شد اکنون ۱۳۲ روستای گلستان از آب شرب بهره‌مند می‌شدند و همچنین سه شهرستان دارای آب شرب می‌شدند.

* به جز قرارگاه خاتم نمی‌توانستیم پروژه‌های بزرگ زیرساختی را در گلستان به ثمر برسانیم

وی با بیان اینکه گلستان اکنون با تنش آبی دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: ورود سردار سرلشکر سلامی در توسعه استان گلستان برای مردم بسیار جالب و خوشایند بود از اینکه به ما اجازه دادید قرارگاه خاتم در توسعه استان از جمله کشاورزی، بیمارستان، شهربازی، پروژه میگو و غیره فراهم کنیم نهایت تشکر را می‌کنم زیرا به جز قرارگاه خاتم نمی‌توانستیم این پروژه‌ها را در استان به ثمر برسانیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه انسجام و وحدت اقوام مختلف در گلستان ستودنی است، ابراز کرد: انسجام و وحدت شیعه و سنی در گلستان زبانزد است وجود مردم نجیب، مهربان و دوستداشتنی وفادار به انقلاب اسلامی را شاکر هستیم ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم اگر احساس کنیم سنگی جلوی پای مردم وجود دارد حتما آن را از سر راه بر می‌داریم.

سردار ملک‌شاهکوهی با تاکید بر اینکه مردم خط قرمز ما هستند، خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم به خودمان نمره بدهیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند و هر اقدامی که انجام شود مردم متوجه می‌شوند و مردم نجیب و مهربان در وقایع مختلف در مسیر انقلاب بودند و علمای شیعه و اهل تسنن به این انسجام و وحدت کمک کردند.

وی اظهار کرد: مردم اهل تسنن در کنار مردم شیعه همواره در موضوعات مختلف ما را همراهی کردند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول