اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می‌شود

استاندار کرمان ستاد راهبردی جنوب کرمان را تجربه موفقی دانست و گفت: این ستاد را در مقیاس کوچکتر و مجموعه‌ای مشابه فعال می‌کنیم تا برنامه‌های جنوب کرمان تحت آن سامان یابد‌.

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر امروز در شورای اداری شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان اظهار کرد: کشاورزی در شهرستان‌های جنوبی استان از جمله قلعه‌گنج مبنای توسعه و زیرساخت است، ضمن اینکه معیشت و زندگی مردم با آن مرتبط است و نباید آسیب ببیند.

وی اصلاح الگوی کشت را در منطقه لازم دانست و گفت: دلیلی وجود ندارد که همیشه و حتما یک نوع محصول خاص کشت شود و با مشکل فروش هم مواجه شویم، محصولاتی مانند گوجه و سیب و پیاز نیاز است، اما در کنار آن می‌توان کشت مکمل انجام داد‌.

فداکار در خصوص استقلال ادارات کل در جنوب استان کرمان گفت: موافق استقلال ادارات با توجه به‌ بعد مسافت و ارائه بهتر خدمات هستیم.

استاندار کرمان ستاد راهبردی جنوب را تجربه موفقی دانست و گفت: این ستاد را در مقیاس کوچکتر و مجموعه‌ای مشابه فعال می‌کنیم تا برنامه‌های جنوب کرمان تحت آن سامان یابد‌.

فداکار با تاکید بر اینکه در حوزه معادن، آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات و موانع پیش روی جمع‌بندی و به وی ارائه شود، بیان کرد: مباحث زیست محیطی جنوب و موانع آن را در جلسه‌ای پیگیری می‌کنیم‌ با این اصل که محیط زیست مانعی برای توسعه نباشد و توسعه هم محیط زیست را نابود نکند.

 

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول