اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

آمادگی نمایشگاه برای حضور پرشور مردم/ ۳۰۰ هزار نفر با مترو به نمایشگاه آمدند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب با اشاره به آمادگی برای حضور پرشور مردم در روزهای پایانی هفته از نمایشگاه کتاب، گفت: ۳۰۰ هزار نفر از بازدیدکنندگان از طریق مترو به نمایشگاه آمدند.

آمادگی نمایشگاه برای حضور پرشور مردم/ ۳۰۰ هزار نفر با مترو به نمایشگاه آمدند

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری توانا، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در هفتمین نشست خبری نمایشگاه با بیان اینکه ما برای ۲ روز پایان هفته پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم، گفت: استقبال مردم در روزهای پایانی نمایشگاه هر ساله بیشتر از سایر ایام است. با این وجود، امروز هم با توجه به یک‌ روز تعطیلی نمایشگاه، شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان هستیم.

وی افزود: طبق دستور آقای رمضانی، قائم مقام نمایشگاه همه بخش‌ها آماده خدمات‌دهی به بازدیدکنندگان هستند و  پیش‌بینی‌های لازم برای برپایی حضور پرشور مردم اندیشیده شده است. همچنین در نظر داریم برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیروهای ستادی و خدماتی را افزایش دهیم.

صفری با اشاره به تقویت سیستم تهویه نمایشگاه و افزایش امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان، تصریح کرد: از مسؤولان متروی تهران که همکاری لازم را با ما داشتند، کمال قدردانی را داریم. تاکنون متروی تهران ۳۰۰ هزار نفر از بازدیدکنندگان را به مقصد نمایشگاه کتاب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رسانده است.

وی با بیان اینکه در این ایام پارکینگ‌های نمایشگاه هم افزایش یافته است، گفت: در روزهای اخیر، علاوه بر پارکینگ بیهقی، پارکینگ خیابان مطهری و پارکینگ خیابان بهشتی نیز روی بازدیدکنندگان باز شده است. 

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با اشاره به اینکه ورودی پارکینگ‌ها تاکنون ۴۰ هزار ماشین بوده است، افزود: همه تیم‌های اجرایی برای حضور پرشور مردم در فرصت باقی‌مانده نمایشگاه کتاب، آماده هستند که امیدواریم  بتوانیم در این مدت، میزبان خوبی برای بازدیدکنندگان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول