اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سردار سلامی: هر تحرک و دسیسه‌ای علیه منافع این مرز و بوم بی‌پاسخ نخواهد ماند

فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه علوم وفنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه گفت: گام‌های با اراده و محکم شما همگی حاکی از آن است که تا وقتی روی زمین مردان فداکار و مؤمن صف می‌بندند هیچ قدرتی یارای تجاوز به این سرزمین را نخواهد داشت؛ امروز نیروی زمینی سپاه دژ مستحکم امنیت کشور در برابر دشمنان خدا و اسلام است.

سردار سلامی: هر تحرک و دسیسه‌ای علیه منافع این مرز و بوم بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه در جمع دانش آموختگان این دانشگاه با ادای احترام به مقام شهدا اظهار کرد: شما که افتخار پوشیدن لباس جهاد را برای دفاع از کیان این مرز وبوم پیدا کردید، دژ محکمی برای زینت و امنیت کشور هستید.

وی افزود: گام‌های با اراده و محکم شما همگی حاکی از آن است که تا وقتی روی زمین مردان فداکار و مؤمن صف می‌بندند هیچ قدرتی یارای تجاوز به این سرزمین را نخواهد داشت؛ امروز نیروی زمینی سپاه دژ مستحکم امنیت کشور در برابر دشمنان خدا و اسلام است؛ دشمنان به خوبی می‌دانند هر تحرکی و دسیسه‌ای علیه منافع این مرز و بوم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آموزش و شکلگیری شخصیت سازمانی پاسداران اشاره کرد و گفت: امروز با بالابردن  سطح آمادگی و استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا احتمال وقوع جنگ کمتر شده است.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول