اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق در اسفراین کشف شد

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 83 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

۸۳ میلیون ریال کالای قاچاق در اسفراین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام کشف انواع کالای قاچاق در این شهرستان، اظهارکرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح برخورد با عاملان نگهداری و توزیع انواع کالای قاچاق و ممنوعه با جدیت در دستور کار مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازدید و بازرسی از چند واحد صنفی در سطح شهر موفق به کشف تعداد ۷۸۰ قلم انواع داروهای غیرمجاز، ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۲۰ پاکت تنباکو و مقادیری اقلام ممنوعه شدند، گفت: در بررسی به‌عمل‌آمده ارزش این کالاها ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متصدیان پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: نیروی انتظامی با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه میزند به‌شدت برخورد کرده و از شهروندان هم انتظار داریم تا در صورت اطلاع از این‌گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول