اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

استقبال سفارت ایران از رونمایی نماد «بیت‌المقدس» در کابل

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با استقبال از رونمایی نماد بیت‌المقدس در پایتخت افغانستان، اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آرمان های قدس را از اهداف این پروژه خواند.

استقبال سفارت ایران از رونمایی نماد «بیت‌المقدس» در کابل

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، از اقدام شهرداری کابل در نصب و رونمایی نماد بیت‌المقدس در این شهر استقبال کرد.

این سفارت در حساب توئیتری خود نوشت: «در یک اقدام شایسته نماد «بیت المقدس» توسط شهرداری کابل در قلب این شهر رونمائی شد. اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آرمان های قدس به عنوان اهداف عمده این پروژه بیان شده است. اقدامات معطوف به حمایت از ارزشهای انسانی-اسلامی و مقابله با اشغالگری شایسته تقدیر می‌باشد.»

به گزارش فارس، همزمان با برگزاری یوم النکبة در بسیاری از کشورهای جهان، حکومت سرپرست افغانستان در راستای حمایت از آرمان‌های فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی، اقدام به رونمایی از نماد بیت‌المقدس در کابل کرد. (اینجا بخوانید) 

منابع خبری در کابل می‌گویند که در آیین رونمایی از این نماد مقامات حکومت سرپرست افغانستان و جمع کثیری از مردم افغانستان حضور داشته‌اند. 

طالبان هفته گذشته نیز در واکنش به شهادت شیرین ایوعاقله خبرنگار الجزیره در فلسطین اشغالی نسبت به توحش این رژیم اشغالگر واکنش نشان داده بود. (جزییات بیشتر)

انتهای پیام/ ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول