اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

به دنبال رفع نیازهای عمومی مردم در طرح مسکن هستیم

قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی افزود: با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم در طرح جدید مسکن نیازهای عمومی این پروژه از جمله مدرسه و پارک و ورزشگاه و مسجد را خود برعهده خواهد گرفت تا شاهد نواقص طرح‌های گذشته نباشیم.

به دنبال رفع نیازهای عمومی مردم در طرح مسکن هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از محل آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۰هزار مسکن ملی اظهار داشت:طبق وعده ای که دولت داده است و طبق قانون در طول ۴سال ۴میلیون مسکن ساخته ‌خواهد شد.

قاسمی گفت: خانه سازی در ایران به طور طبیعی بیش از یک سال طول می‌کشد به همین دلیل وبرای عمل به وعده دولت طرح ملی مسکن را در دو قسمت دوملیون واحدی اجرا خواهیم کرد که هم اکنون عملیات اجرایی یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد آغاز شده و مابقی تا شهریور ماه آغاز خواهد شد

وزیر راه خاطرنشان کرد: در سفر روز جمعه رییس جمهور به استان عملیات اجرایی ساخت ۴۰هزار مسکن ملی در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که از این تعداد۱۰هزار واحد مربوط به شهر گلمان است که با توجه به واریزی مردم ساخت ۱۸۰۰واحد فردا آغاز می‌شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه هدف ما شهرسازی است نه خانه سازی افزود:با توجه به تجارب به دست آمده از مسکن مهر دولت سیزدهم نیازهای عمومی این پروژه از جمله مدرسه و پارک و ورزشگاه و مسجد را خود برعهده خواهد گرفت تا شاهد نواقص طرح‌های گذشته نباشیم.

وزیر راه از تصویب شهرگلمان به عنوان شهر رسمی و مستقل طی هفته پیش رو خبر داد و گفت:نواقص موجود در این منطقه از جمله درمانگاه، کلانتری و ..به زودی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول