اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازنگری در دهک ‌های یارانه‌ای در کشور ضروری است

نماینده مردم بندرعباس گفت: بازنگری در تعیین دهک‌های یارانه‌ای در کشور ضروری است.

بازنگری در دهک ‌های یارانه‌ای در کشور ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در تشریح دلایل تذکر به وزرای کار و اقتصاد درباره ضرورت بازنگری در تعیین دهک‌های یارانه‌ای در کشور، اظهار کرد: بسیاری از نمایندگان مجلس بر این باورند که دهک بندی جامعه برای واریز یارانه‌های حمایتی به درستی صورت نگرفته است.

وی افزود: بسیاری از کارمندان و اقشار متوسط و حتی ضعیف جامعه در فرآیند یارانه‌ها مشمول دریافت یارانه‌های حمایتی نشده اند و یکی از عمده‌ترین دلایل آن نیز شیوه نامناسب دهک‌بندی در جامعه است.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت همچنین با بیان این که فاصله میان دهک‌های درآمدی 1 تا 1.5 میلیون تومان در درآمد لحاظ شده و دهک دهم را به جمعیت زیادی قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: ساختار دهک‌بندی باید بر پایه اطلاعات جامع و پویا صورت گرفته و در عین حال نمی‌توان کسی را که ماهانه 10 تا 12 میلیون درآمد را با کسی ماهانه 200 تا 300 میلیون درآمد دارد را در یک دهک قرار داد و ارزیابی کرد.

مرادی عنوان کرد: در تذکری به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار لزوم بازنگری در تعیین دهک‌های یارانه‌ای در کشور شدیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 3728/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول