اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

استقبال 3 برابری مخاطبان از کتاب‌های آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب

مسئول غرفه آستان قدس رضوی از استقبال سه برابری مخاطبان از کتابهای آستان قدس رضوی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مقایسه با دوره‌های قبلی این نمایشگاه خبر داد.

استقبال 3 برابری مخاطبان از کتاب‌های آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب

حسن آرام مسئول غرفه آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با توانا گفت: آستان قدس رضوی در این نمایشگاه با عرضه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف در سه غرفه مجزای عمومی، کودک و بین الملل حضور فعالی یافته است و به عرضه این محصولات می‌پردازد.

وی تصریح کرد: این مجموعه در غرفه عمومی با عرضه کتاب‌هایی در زمینه‌های علوم قرآنی، حدیث، کلام، فقه، فلسفه و رمان در زمنیه‌های علوم اسلامی، ادبیات و جنگ و سبک زندگی اسلامی برای جوانان در قالب ۷ موسسه علمی و فرهنگی با ۹۲ عنوان کتاب چاپ اول میزبان مخاطبان و کتاب دوستان است.

آرام ادامه داد: در غرفه کودک نیز بالغ بر ۳۰۰ عنوان کتاب در ۷۰ اثر چاپ نخست ارائه شده است و با توجه به استقبال از کتابهای عربی و انگلیسی حدود ۲۵۰ عنوان کتاب نیز در بخش بین‌الملل برای مخاطبان غیر ایرانی عرضه شده که مورد استقبال بسیار زیاد ناشران خارجی قرار گرفته است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که شاهد این بودیم مخاطبان ما همواره کتابهای آستان قدس رضوی را رصد کرده و با در دست داشتن اطلاعات کامل به این غرفه مراجعه می‌کردند.

مسئول غرفه آستان قدس رضوی با دعوت از مراجعان به غرفه آستان قدس رضوی گفت: از مراجعه کنندگان دعوت می کنیم کتابهای ما را از نزدیک مشاهده کنند زیرا یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که آستان قدس رضوی ارائه داده است فروش  کتابهای سالهای قبل  با قیمت‌های مناسب است که از همین امسال  رو شاهد افزایش سه برابری مخطبان در این غرفه بودیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به کتاب نگاهی سودآور نیست، تصریح کرد: کتاب «پند بیهوده» ،«اسناد تاریخ نقاره خانه حرم مطهر»، «تاریخ حضور زن در اسناد آستان قدس رضوی» اثر دو جلدی «دایره المعارف آستان قدس رضوی» از جمله آثار پر فروش در این غرفه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول