اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدارس هیأت امنایی با رویکرد جدید گسترش می‌یابد

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی از گسترش مدارس هیأت امنایی با رویکرد جدید خبر داد.

مدارس هیأت امنایی با رویکرد جدید گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در مراسم امضاء تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) که امروز در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: «نیروی انسانی»، محصول آموزش و پرورش است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این سرمایه مهم‌ترین و بزرگترین منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود؛ اهمیت مجموعه آموزش و پرورش از این حیث است که عامل تربیت و پرورش این سرمایه است.

وی با بیان اینکه  موظف‌ هستیم بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی فعالیت کنیم، ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش، اجرای سند تحول آموزش و پرورش است اما اجرای این سند بدون همکاری سایر نهادها امکان‌پذیر نیست و باید عزم ملی در این راستا وجود داشته باشد.

محمودزاده با اشاره به همکاری این سازمان با کمیته امداد امام خمینی(ره)، افزود: فراهم کردن مقدمات تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) از دو سال گذشته آغاز شده است؛چرا که ضروری است اقداماتی که در مناطق محروم انجام شده تقویت شود و توسعه یابد که ما آمادگی لازم را در این زمینه داریم. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یکی از هدف‌های ما گسترش مدارس هیأت امنایی با رویکرد جدید است، گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس هیأت امنایی تحصیل می‌کنند که قصد داریم مدارس هیأت امنایی گسترش یابد اما باید این گسترش با رویکرد متفاوت باشد.

محمودزاده با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۳۵ مدرسه هیأت امنایی داریم، افزود: قرار نیست مدرسه با کیفیت دولتی، هیأت امنایی شود بلکه مدارس دولتی مناطق محروم هیأت امنایی می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتر آموزشی و تربیتی نه تنها به دانش‌آموزان بلکه اولیای آنها ارایه دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول