اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد از هدر رفت آب تهران/سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده‌ها

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات هدر رفت آب تهران از شبکه اصلی است، گفت: سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها قرار دارند و باید کیفیت چاه ها را مورد بررسی قرار داد.

انتقاد از هدر رفت آب تهران/سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده‌ها

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در مورد مصرف آب در پایتخت اظهارداشت:  یکی از موضوعات هدر رفت آب تهران از شبکه اصلی است. باید مشخص شود که وضعیت هدررفت چگونه است و آیا فکری به حال لوله گذاری های قدیمی شده است یا خیر؟

وی افزود: سفره های آب زیرزمینی در معرض آلاینده ها قرار دارند و باید کیفیت چاه ها را مورد بررسی قرار داد. باید ببینیم در این زمینه چه اقداماتی انجام شده است.

همچنین احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا  در این جلسه با اشاره به کیفیت آب در مناطق مختلف گفت: بخش عمده آب شرب تهران از منابع زیر زمینی است و در معرض آلاینده هاست. تاکنون شفاف اعلام نشده که آب مورد مصرف مردم حاوی نیترات است یا خیر؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برآورد شورا در سال ۸۲ این بود که برای تکمیل شبکه فاضلاب تهران به ۵۰ سال زمان نیاز داریم، اظهار کرد: تکمیل شبکه فاضلاب تهران در سال‌های پیش رو خبر خوشحال کننده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول