اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

نخستین رویداد ملی مدرسه پیشرفت برگزار می‌شود

اولین رویداد رقابتی مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور ۴۰ گروه مردمی در تاریخ ۳ الی ۶ خرداد ماه در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نخستین رویداد ملی مدرسه پیشرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، اولین رویداد رقابتی مدرسه پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور ۴۰ گروه مردمی در تاریخ ۳ الی ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود. در این رقابت پس از آموزش ۱۰۰ گروه مردمی در طی ترم یک،مدرسه پیشرفت و با گذراندن آموزش‌های مجازی در قالب فیلم های آموزشی،جزوه ها،کلاس های برخط و نشست های حضوری ۹ استان برگزار خواهد شد.

در این رویداد ۴ روزه،گروه‌ها با یادگیری روش‌های مسئله یابی، حل مسئله و گذراندن چالش های مختلف شبیه سازی شده،بر اساس مناطق عملیاتی هر گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که اولین بخش آن،چالش ارائه کالک هسته‌ها است که در آن گروه‌ها باید به ارائه عملکرد در منطقه خود،برنامه‌های آینده،نقاط قوت و ضعف و ساختارهای هسته خود بپردازند.

آنگه پس از آموزش کارگاهی ۴ کار خواست توصیف مقدماتی، تصویر مطلوب، وضعیت شناسی (SWOT) و مسئله یابی، باید به تعامل و همکاری با دیگر گروههای حاضر در رویداد در قالب چالش‌های شبکه نخبگان، صاحبان تجربه، تعامل با مسئولین و نشست شورای پیشرفت منطقه‌ای بپردازند.

در طی رویداد، راهبران و مربیانی حضور دارند که به گروه‌ها کمک خواهند کرد تا برای ارائه نهایی خود، نزد داوران آماده شوند.

به ۳ گروه برتر این رویداد به ترتیب مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه امکان شرکت در ترم بعدی مدرسه و منتورینگ تخصصی تقدیم می‌شود.

مدرسه پیشرفت با شعار «حکمرانی مردمی برای پیشرفت ایران اسلامی» به دنبال آن است که بستری را مهیا نماید تا کنشگران مردمی ضمن دریافت آموزش‌های دانشی و مهارتی لازم جهت نقش آفرینی تخصصی در عرصه‌های مختلف، نقش جدی در حکمرانی مردمی ایفا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول