اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ایمان، رهبری و حضور مردم رمز پیروزی ایران در مقابل دشمنان/هدف‌گذاری خراسان‌شمالی برای سفر رئیس‌جمهور توجه به حوزه‌های آب و راه است

استاندار خراسان‌شمالی شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یادواره ۱۳ شهید شهرستان شیروان در عملیات بیت المقدس گفت: سه شعار ایمان، رهبری ‌و‌حضور مردم رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

ایمان، رهبری و حضور مردم رمز پیروزی ایران در مقابل دشمنان/هدف‌گذاری خراسان‌شمالی برای سفر رئیس‌جمهور توجه به حوزه‌های آب و راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی، شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یادواره ۱۳ شهید شهرستان شیروان در عملیات بیت المقدس با تداعی روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم ترین دلایل جانفشانی شهدا و ایثارگران را توجه به ابعاد اعتقادی و ایمان ذکر و اظهار کرد: سه شعار ایمان، رهبری ‌و‌حضور مردم رمز پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تمام اشتباه دشمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس نادیده گرفتن مباحث دینی و اعتقادی مردم ایران عنوان کرد و گفت: نافرجام ماندن ترورها و هزاران دسیسه دشمنان با توجه به مسائل اعتقادی رخ داد.

استاندار خراسان‌شمالی به طرح جدید دولت در حوزه اصلاحات اقتصادی اشاره کرد و افزود: در طرح مردمی سازی اقتصاد اگر ایثار و صبوری را رکن اصلی قرار دهیم بدون شک از این گذر هم عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید دشمنان موجب برهم زدن تعادل و بروز بسیاری از مشکلات شوند، ادامه داد: در یک مقطعی تصور بر این بود اگر ارزی در اختیار تجار قرار دهیم ثبات قیمت را شاهد خواهیم بود در حالیکه سرمایه مردم باید صرف مسائل عمرانی شود.

نماینده عالی دولت در استان این طرح را تصمیم مهم دولت جهت توزیع عادلانه دانست و گفت: تلاش دشمنان در رسانه‌های مختلف ایجاد یاس و ناامیدی با حربه گرانی است و این در حالیست که اجرای این طرح به نفع تجار، مردم و اقتصاد کشور است.

محمدرضا حسین نژاد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با این تعداد بالای شهدا و عبور از مشکلات و موانع بسیار نباید این مشکلات اقتصادی موجب ناامیدی و دلسردی ما شود زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و نظام نشان داده اند، گفت: با عبور از این دست اندازها جایگاه واقعی خود را پیدا می‌کنیم.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه اصلاحات اقتصادی باید به مرور انجام شود، تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های غلط رسانه‌های معاند به سرانجام نمی‌رسد.

وی همچنین به سفر آتی رئیس جمهور به این استان اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری ما در استان با سفر رئیس جمهور حل مشکل آب شرب با تامین و انتقال آب پایدار است که در صورت تحقق این مهم شاهد افزایش درآمد سرانه مردم و تحول حوزه کشاورزی هم خواهیم بود.

این مقام مسئول یکی از ابزارهای توسعه استان را توجه به بخش راه دانست و ادامه داد: در بخش روستاهای بالای پنجاه خانوار ۳۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت نیاز است که این موضوع هم در سفر رییس جمهور به استان مطرح می‌شود.

وی توجه به حوزه‌های گردشگری، معادن و کشاورزی را از دیگر موضوعات مطرح در سفر رییس جمهور عنوان کرد.

حسین نژاد با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های بزرگ من در استان موضوع اشتغال است، گفت: باید به اشتغال فرزندان جانبازان و شهدا و فرزندان خانواده‌های معمولی توجه ویژه شود این جوانان، مستعد سکانداری بخش تولید هستند لذا نباید فقط به فکر انجام امور اداری بود.

وی تقویت بخش تولید را بستر ساز اشتغال دانست.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول