اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ایثارگری مردم و جوانان محصور در دوران دفاع مقدس نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: آنچه از دفاع مقدس روایت می‌شود نباید به گونه‌ای باشد که رزمندگان اسلام را شخصیت‌های دست نیافتنی و محصور در همان بعد زمانی بدانیم چرا که دفاع مقدس و حضور مردم و غیرت و ایثار جوانان محصور در آن دوران نیست.

ایثارگری مردم و جوانان محصور در دوران دفاع مقدس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در سی‌و‌ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: آنچه از دفاع مقدس روایت می‌شود نباید به گونه‌ای باشد که رزمندگان اسلام را شخصیت‌های دست نیافتنی و محصور در همان بعد زمانی بدانیم چرا که دفاع مقدس و حضور مردم و غیرت و ایثار جوانان محصور در آن دوران نیست.

وی افزود: امروز مدافعان حرم، امنیت و سلامت نشان دادند درب باغ شهادت باز است و روحیه ایثارگری وجود دارد؛ همه جوان‌ها می‌توانند همچون شهیدان همت و خرازی باشند و در دفاع از اسلام و انقلاب پای کار باشند.

جان‌نثاری با بیان اینکه سوم خرداد در اوج ناامیدی خلق شد، گفت: هنوز آرایش نظامی کشور به خوبی شکل نگرفته بود و وضعیت اقتصادی مناسب نبود و دشمن در حال رجز خوانی بود اما رزمندگان ایستادند و خرمشهر آزاد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: خرمشهرها در پیش است و باید به این مساله دقت کنیم در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند ناامیدسازی را رقم بزند دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی دست به اقدامات اساسی و جدی زده است و مردم نیز همراهی خوبی با این طرح داشتند.

جان‌نثاری در ادامه جلسه با اشاره به اهمیت طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها گفت: مسؤولان جزئیات بیشتر و دقیق‌تری از روند اجرای طرح و آینده آن را برای مردم اعلام کنند و لازم است چرایی اجرای این طرح در شرایط کنونی خیلی بیشتر تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام مسوولان استان موظفند با رسانه‌ها همکاری کنند تا در تمام اتفاقات روایت اول از سوی رسانه‌های وابسته به نظام بیان شود تا با اطلاع‌رسانی درست، دقیق و به موقع جلوی هزینه‌تراشی برای نظام گرفته شود.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول