اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افزایش فضای سبز پیرامونی بسیار مهم است

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اهمیت توسعه فضای سبز گفت: در مورد ۱۲۵۰ هکتار بوستان جنگلی اعلام شده در بیلبوردهای شهر تنها یک اشتباه لفظی صورت گرفته و این مقدار درواقع در کمربند سبز ایجاد شده که اتفاقا بسیار مهم است و باید دست متولیان امر را بوسید.

افزایش فضای سبز پیرامونی بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار فارس،  ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سوالاتی در خصوص عملکرد 200 روزه سازمان بوستان ها و فضای سبز در زمینه هزار و 250 هکتار جنگل کاری مطرح شده بود، اظهار کرد: با گزارشی که ارائه شد مشخص شد که این میزان، بهره برداری از هزار و 250 هکتار کمربند فضای سبز اطراف شهر تهران بوده است.

وی افزود: در تبلیغات گفته شده هزار و 250 هکتار بوستان جنگلی ایجاد شده و اگر اصلاح صورت می گرفت این شانتاژ ایجاد نمی شد که به اعتقاد من ارتباطی به شهردار ندارد و ایراد کار از نوع مطرح شدن این موضوع بوده است.

امانی همچنین تصریح کرد: این میزان قرار است در آینده به فضای سبز اضافه شود و کار ارزشمندی است. نباید فکر شود که کمربند سبز کار کوچکی است و کاری نشده و هزینه چندانی ندارد بلکه اقدام بزرگ و ارزشمندی است و باید دست کسانی که این اقدام را انجام می دهند، بوسید.

وی ادامه داد: باید بگوییم که این موضوع تنها یک اشتباه لفظی بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول