اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شهدای اراک تجدید عهد و پیمان کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در سفری یک روزه به استان مرکزی با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک بر سر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت حاضر شد و مزار شهدا را گلباران کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شهدای اراک تجدید عهد و پیمان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که به منظور آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی به اراک سفر کرده با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک بر سر مزار شهدای مدافع حرم و امنیت حاضر شد و مزار شهدا را گلباران کرد.

همچنین حجت الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با حضور در سر مزار مطهر شهدای عملیات بیت المقدس یاد و خاطر شهدای استان مرکزی در این عملیات پرافتخار را گرامی داشت و با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا بر ادامه مقتدرانه راه و مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس تاکید کرد.

گفتنی است در این برنامه حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح استان،  قربانی دادستان عمومی و انقلاب اراک، قاسمی دادستان نظامی سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین و اعضای شورای قضایی استان مرکزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور را همراهی می‌کردند.

دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم سردار مجیدی، دیدار با آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و حضور در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی استان مرکزی از جمله برنامه‌های مهم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در استان مرکزی است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول