اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اقتدار امروز کشور در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است

سردار فدا: ارتش رضا شاه در جنگ جهانی دوم برای دفاع از کشور حتی یک گلوله شلیک نکرد، اما رزمندگان کشورمان ۳۴ روز در عملیات جنگ با صدام در دروازه‌های خرمشهر مقابل لشگر تمام دندان مسلح رژیم بعث عراق صدام ایستادند.

اقتدار امروز کشور در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار سرتیپ مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان شامگاه سه‌شنبه سوم خرداد در ویژه برنامه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم و جوانان و نوجوانان کاشانی در این برنامه، ما را به یاد استقبال بسیار با شکوه مردم این منطقه در سال ۱۳۸۰ از مقام معظم رهبری در این میدان می‌اندازد.

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران عزیزمان در سوم خرداد به ثبت رسیده است، یادآور شد: ارتش ۱۰۰ هزار نفری رضا شاه در جنگ جهانی دوم برای دفاع از کشور حتی یک گلوله شلیک نکرد، اما رزمندگان کشورمان ۳۴ روز در عملیات جنگ با صدام در دروازه‌های خرمشهر مقابل لشکر تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق صدام ایستادند.

فدا خاطر نشان کرد: رضاشاه قیام‌های مردمی مسجد گوهرشاد، نهضت جنگل و عشایر را سرکوب کرده و بعد از آن به تصرف زمین‌های کشاورزی مرغوب روی آورد به طوری که پس از تبعید از کشور یک میلیون مترمربع سند زمین به اسمش بود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اقتدار امروز کشور را در سایه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌های جنگ دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر اقتدار نظام اسلامی ایران به حدی است که مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان می‌فرمایند« امروز جوانان ما توانسته‌اند به قدرت موشکی اوّل منطقه تبدیل شوند. دشمن می‌داند که اگر یکی بزند، ده تا میخورد.»

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از مناطق خوزستان ظرف ۲۲ روز به دست رزمندگان کشورمان آزاد شد، تصریح کرد: در شرایطی که با تحریم مواجه بودیم و تجهیزات نظامی به ما نمی‌دادند، رزمندگان کشورمان و شهدای شهر دارالمومنین کاشان با اتکال به خداوند متعال و با حماسه آفرینی، افتخارات بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زدند.

انتهای پیام/3649/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول