اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می‌شوند

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اقدامات اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ علی‌رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است، گفت: ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و این افراد تا ساعاتی دیگر به عربستان اعزام می‌شوند.

نخستین گروه عوامل حج تمتع امشب عازم عربستان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اعلام اینکه ویزای تعدادی از عوامل اجرایی صادر شده است و تا ساعاتی دیگر اعزام خواهند شد، گفت: خوشبختانه با تلاش تمامی دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ علی‌رغم زمان اندک به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: موضوعات اسکان، پروازهای اعزام و بازگشت حجاج، بیمه حداکثری حجاج، موضوع ارسال داروها و تجهیزات پزشکی، واکسیناسیون حجاج و سایر موضوعات حل شده و دغدغه‌ای در این راستا وجود ندارد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه واکسیناسیون مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده کشور میزبان مدنظر قرار گرفته است، گفت: موضوع تزریق واکسن مننژیت و واکسن فلج اطفال به حجاج نیز در دستور کار است و تأمین اقلام آن نیز به خوبی صورت گرفته است.

حسینی بر موضوع تزریق واکسن‌های مطرح شده برای توجه به سلامت حجاج حج تمتع ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: سلامت حجاج عزیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و به آن توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول