اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع مشرف می‌‍شوند

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۲۳ خرداد، اولین کاروان حجاج عازم سرزمین وحی می‌شود، گفت: ۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

زائران ایرانی در قالب ۲۹۶ کاروان به حج تمتع مشرف می‌‍شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اشاره به اقدامات اجرایی سازمان حج و زیارت گفت: ظرفیت کاروان‌ها ۸۵، ۱۱۵، ۱۳۰ و ۱۶۰ نفره است و در حوزه پروازها نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ۲۳ خردادماه، اولین کاروان حجاج عازم سرزمین وحی می‌شوند، افزود: پروازهای اعزام، طی ۲۲ روز و پروازهای بازگشت نیز طی ۱۷ روز انجام می‌گیرد. همچنین ۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

رضایی با اشاره به اعزام اولین گروه عوامل اجرایی طی ساعات آینده تصریح کرد: بازدید از هتل‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حجاج، از جمله برنامه‌های این گروه از عوامل است تا مهمانان خانه خدا و زائران حضرت نبی اکرم (ص) دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با بانک توسعه اسلامی برای طرح قربانی انجام گرفته است، گفت: در خصوص تأمین واکسن مننژیت با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت و همچنین واکسن فلج اطفال نیز مشکلی وجود ندارد و همه حجاج نیز باید آن را تزریق کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول