اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانان نشان می‌دهند/ هنوز نفوذی‌ها در داخل کشور هستند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.

یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانان نشان می‌دهند/  هنوز نفوذی‌ها در داخل کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز در یادواره هزار و ۷۵۳ شهید شهرستان بابل، اظهار کرد: زمانی‌که دشمن به‌صورت غافلگیرانه حمله کرد هیچ کس قبول نمی‌کرد که چنین جنگی شروع شود و آن هم هشت سال طول بکشد در چنین شرایطی امام (ره) با آرامش فرمان داد و طی سال‌های دفاع مقدس ۲ میلیون نیروی داوطلب داشتیم.

وی گفت: ۱۶۷ هزار رزمنده از مازندران به جبهه‌ها آمدند، به‌طوری‌که  در کردستان شاهد جوان‌مردی جوانان غیور مازندران بودم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه این استان قطب فرهنگی و علمی است، تصریح کرد: این استان علمای بزرگی دارد و به شخصه از ارادتمندان مرحوم علامه حسن‌زاده آملی، علامه جوادی آملی و مرحوم آیت‌الله روحانی بودم.

این مسؤول بیان کرد: اگر این زنان و مردانی که فرزندان خودشان را به جبهه فرستادند تا در این هشت سال مقاومت کردند به خاطر تاثیر علما و معلمان خوب آنها بود.

صفوی با طرح این سوال که چقدر با خانواده شهدا همراه هستیم و مهر و محبت می‌کنیم؟ اظهار کرد: برگزاری این یادواره‌ها چند پیام دارد، یکی از رسالت‌ها این است که یادواره‌ها چهره حقیقی نورانی شهدا را به جوانانی که جنگ را ندیدند را نشان می‌دهد.

وی با اعلام اینکه پشتیبانی مازندران از جنگ فوق‌العاده بود، یادآور شد: مرحوم آیت‌الله روحانی و آیت‌الله جوادی‌آملی حضور خوبی داشتند و پشتیبانی می‌کردند؛ به‌طوری‌که آیت‌الله جوادی در جبهه سوار تانک می‌شدند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه اکنون نیز هم خرمشهرها در راه داریم، خاطرنشان کرد:  الان در جنگ نرم هستیم و  هنوز نفوذی‌ها در داخل کشور هستند و چوب لای چرخ می‌‌اندازند که باید هوشیار باشیم.

این مسؤول بیان کرد: پیام بعدی یادواره اینکه جوانان خودمان را بسازیم و اندیشه و تفکر شهید را یادآور کنیم.

صفوی اظهار کرد: اگر تاریخ ۵۰۰ ساله اخیر مازندران را بخوانیم می‌بینیم استانی با این پیشینه تاریخی، این دلاور مردی در ژن مردان و زنان این استان است و معلمانی که به این رزمنده‌ها در مدارس درس می‌دادند و باید گفت معلمان بزرگی بودند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع هشت ساله تمام شده، اما این دفاع همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز مثل زمان جنگ باید به نیازمندان کمک کنیم و باید بدانیم کمک تنها کمک مادی نیست.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی غربی داعش را راه‌اندازی کردند تا بلاد اسلامی را از بین ببرند اما تدبیر مقام معظم رهبری شرشان را کم و داعش براندازی شد اما تفکرش همچنان است‌.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول