اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کشف ۵۷ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق و کشف ۵۷ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند خبر داد.

کشف ۵۷ فقره سرقت در نهاوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور کولرهای آبی در سطح شهرستان نهاوند و اعلام نارضایتی شهروندان در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و بکارگیری امکانات قانونی و سازمانی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی صورت گرفته، به ۵۷ فقره سرقت موتور کولرهای آبی پشت بام اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان پلیس آگاهی شهرستان، گفت: از آن جا که سارق حرفه‌ای بوده و احتمال می‌رود مالکان منازل فعلا متوجه سرقت موتور کولرهای خود از پشت بام نشده باشند، هر یک از شهروندان با مراجعه به پشت بام منزل و مشاهده داخل کولرهای آبی در صورتی که موتور آن به سرقت رفته، در اسرع وقت به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول