اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خرید پیله تر ابریشم 10 درصد بالاتر از نرخ بازار توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از آغاز خرید پیله تر ابریشم تولیدی مددجویان و غیر مددجویان سطح استان خبرداد.

خرید پیله تر ابریشم 10 درصد بالاتر از نرخ بازار توسط کمیته امداد خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با بیان اینکه این اقدام در راستای کوتاه کردن دست واسطه‌ها و ارائه سود مستقیم به تولیدکنندگان این طرح آغاز شده است، افزود: هم اکنون کمیته امداد به صورت تضمین شده و برای کمک به تقویت اقتصادی مجریان فعال در این عرصه و کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها، پیله‌های تر ابریشم را ۱۰ درصد بالاتر از ارزش واقعی بازار خریداری می‌کند.

وی گفت: امسال بسته به نوع کیفیت، پیله‌های تولیدی از ۲۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی افزود: هم‌اکنون این پیله‌ها توسط شرکت هلدینگ صنعت آفرینان کمیته امداد خریداری می‌شود و فروشندگان این محصول در شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد واقع در شهر خود اقدام به فروش محصولات خود کنند.

وی ادامه داد: فروشندگان ساکن در بجنورد نیز می‌توانند از روز شنبه ۷ خرداد ماه به محل خرید سیار واقع در جنب پمب بنزین سیدی (پلیس راه سابق آشخانه) مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از هزار و ۲۷۰ جعبه تخم نوغان به صورت رایگان بین مددجویان توزیع شده است، گفت: از این محل سال گذشته حدود ۱.۹ میلیارد تومان درآمدزایی برای مددجویان کسب شده است.

وی هدف کمیته امداد از اجرای این طرح را توانمندسازی مددجویان  برشمرد و افزود: اکنون در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد طرح توتستان ۱۰ هکتاری هستیم.

الهی راد یاد آور شد: طی سال گذشته نیز ۳۷۲ جعبه تخم نوغان بین خانواده‌های تحت حمایت ساکن در منطقه راز و جرگلان توزیع شد که از این محل حدود ۱۴ تن پیله تر ابریشم برداشت شده‌است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول