اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مبادلات مرزی خُرد در بازارچه‌ میلک رونق می‌گیرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای مرزنشینان، مبادلات مرزی خُرد در بازارچه‌ مرزی میلک رونق می‌گیرد.

مبادلات مرزی خُرد در بازارچه‌ میلک رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید مجید میراحمدی امروز در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه اظهار کرد: ایجاد زائرسرای امام رضا(ع) در میرجاوه کمک زیادی به رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین(ع) کرده و در دستور کار است با اقدامات عمرانی شرایط بهتری را برای زائرین فراهم کنیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: بازارچه مرزی میرجاوه هم اینک در بحث صادرات کالا فعال بوده و ساماندهی آن در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول تصریح کرد: برنامه‌ریزی شد؛ به صورت عزتمندانه با ایجاد شرایط مناسب به همراه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای مرزنشینان، تجارت خرد از محل بازارچه مرزی میرجاوه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود کالاها از پاکستان با سیاست گذاری بهتر، این امر تسهیل و ساماندهی بهتری خواهد شد، هدف اصلی در همه این طرح ها بهبود وضع اقتصادی و معیشتی مرزنشینان است. 

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید اظهار کرد: صادرات از محل بازارچه‌های مرزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ برابر رشد داشته است.

حسین مدرس خیابانی با تاکید بر واردات دام از محل بازارچه‌های مرزی میرجاوه گفت: تا کنون ۳۲۰۰ راس دام سنگین از محل بازارچه مرزی وارد شده که می‌تواند نیاز دام کشور را برطرف کند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول