اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان جلوی ترویج قلیان‌فروشی در کنار سواحل و تفرجگاه‌ها را بگیرند

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: جای تاسف است که در ساحل شهر بندرعباس قلیان فروشی بدون هیچ قانون و نظارتی فعال است، مجموعه بهداشت و درمان استان کجاست؟ که در پیشگیری از این معضل بزرگ هیچ اقدامی نمی‌کند.

مسؤولان جلوی ترویج قلیان‌فروشی در کنار سواحل و تفرجگاه‌ها را بگیرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با گرامیداشت 7 خرداد روز قانون و آغاز هفته مجلس، به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند، مجلس از ارکان اصلی مدیریت کشور است،نماینده مجلس باید متوجه جایگاه رفیع مجلس باشد و به تناسب این جایگاه رفیع مراقبت از خود را افزایش دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بار دیگر مجلس کنونی را مجلسی انقلابی خواند و مردمی بود، اجتناب جدی از تبعیض و فساد و پرهیز از گرو کشی را از الزامات نماینده انقلابی دانست و بار دیگر بر پرهیز نمایندگان در دخالت، در انتصابات و عزل مدیران شهرستانی و استانی تاکید نمودند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه مه داد: امیدوارم نمایندگان مجلس با نصب‌العین قرار دادن فرامین ولی امر مسلمین بتوانند ضمن حفظ کرامت و آبروی خود در جامعه عامل رشد و شکوفایی کشورمان باشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به دهم خرداد روز جهانی دخانیات، بیان کرد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم؛ چشمتان را باز کنید تقلید کورکوانه در مصرف قلیان، سیگار و مواد مخدر را نداشته باشید این موارد به غیر از زیان برای شما هیچ چیزی به ارمغان نمی آورد از مسؤولان شهرستان می‌خواهم  جلوی ترویج قلیان فروشی در کنار ساحل و تفرج‌گاه‌ها را بطور جدی بگیرند.

وی گفت: جای تاسف است که در ساحل شهر بندرعباس  قلیان فروشی بدون هیچ قانون و نظارتی فعال است، مجموعه بهداشت و درمان استان کجاست؟ که  در پیشگیری از این معضل بزرگ هیچ اقدامی نمی‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: مسؤولان استان های جنوبی از فرصت بوجود امده از سفر رئیس جمهور به کشور عمان به نفع تبادل تجاری با کشور عمان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام دکتر اسماعیل نیا با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به کشور عمان گفت: عمان از کشور های مهم خلیج فارس است و عضو شورای همکاری خلیج فارس که در 40 سال  قبل روابط پایدار و حسنه‌ای را با جمهوری اسلامی داشته است.

وی یادآور شد: سیاست ایران کاهش تنش‌های منطقه‌ای و ایجاد یک همگرایی کامل بین همسایگان است و عمان می‌تواند حلقه اتصال بین ایران و برخی کشور های دیگر باشد امیدواریم نتیجه این سفر تقویت همکاری‌های فی ما بین کشور های همسایه و کم شدن تنش های در منطقه باشد و همچنین مسئولان استان های جنوبی بتوانند از این فرصت ایجاد شده در افزایش تبادلات تجاری بین ایران و عمان حداکثر استفاده را ببرند.

وی با تقدیر  از ناحیه بسیج سپاه بندرلنگه و منطقه پنچم نیروی دریایی سپاه بابت مراسمات باشکوه اخیر ،و اشاره به مراسم بازسازی عملیات بیت المقدس توسط سپاه شهرستان و مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از زحمات این دو نهاد در برگزاری  با شکوه این مراسمات تشکر کردند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: شاهد سفر استاندار محترم، معاونین و مدیران کل ادارات استان و تشکل شورای اداری استان در شهرستان بندرلنگه و بازدید استاندار از برخی محلات محروم شهرستان بودیم این کار بسیار ارزشمند است ان شالله که ادامه پیدا کند.

این استاد حوزو دانشگاه بیان داشت: مردم از دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی اقدامات اینگونه‌ای را انتظار دارند و مصوبات بسیار زیادی برای اتمام پروژهای نیمه‌کاره و... داشتند که امیدوارم با پیگری فرماندار محترم این مصوبات به نتیجه برسد و فراموش نشود.

انتهاس پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول