اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برنامه‌های صندوق نوآوری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ملی «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» با حضور 11 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

برنامه‌های صندوق نوآوری در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مرضیه شاوردی، با اعلام این خبر اظهار کرد: از روز یکشنبه هشتم تا چهارشنبه یازدهم خرداد ماه جاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. 

به گفته شاوردی این رویداد چهار روزه در مصلی تهران و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری با بیان اینکه در این نمایشگاه پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز برپا می‌شود، افزود: 11 شرکت دانش‌بنیان در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا می‌شود حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و توانمندهای خود می‌پردازند.
به گفته شاوردی، تمام رویدادهای تبادل فناوری در این نمایشگاه به همت و با حمایت صندوق نوآوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه چهار روزه در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان، برنامه‌های متفاوتی از قبیل رویدادهای اعلام نیاز فناورانه، با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد برگزار می‌‎شود.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: در این رویداد جمعیت هلال احمر، شتاب‌دهنده صدر فردا، مرکز تحقیقات آلومینیوم، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیازهای فناورانه خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام می‌‌کنند.
شاوردی همچنین از این یاد کرد که استقرار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه، فرصتی برای گفت‌‍وگوهای اختصاصی دو طرفه میان آن‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی است که نیاز به توانمندی‌ها و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول