اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح جامع ایمنی ساختمان‌های تهران 8سال معطل ماند

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طرح جامع ایمنی یکی از موضوعات مهمی است که 8سال معطل مانده، اظهار کرد: اگر این طرح ابلاغ شود، آتش‌نشانان ضابط قانونی خواهند بود و می‌توانند برخورد لازم را داشته باشند.

طرح جامع ایمنی ساختمان‌های تهران 8سال معطل ماند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، جلال بهرامی، معاون شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر تهران درباره ساختمان‌های ناایمن اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم طرح جامع ایمنی است که هشت سال در حال رفت و برگشت است، اگر این طرح ابلاغ شود آتش نشانان ضابط قانونی خواهند بود و می توانند برخورد لازم را داشته باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: این طرح هنوز ابلاغ نشده و پیگیری هایی که انجام می شود عموما توصیه است و پشتوانه اجرایی ندارد. به نتیجه رسیدیم که ساختمان های پرخطر را شناسایی کنیم و بر اساس مهلت نواقص برطرف شود و در صورت عدم اقدام پلکانی برخورد شود.

وی تأکید کرد: ساختمان های مسکونی و تجاری قدیمی به لحاظ ایمنی دچار مشکل هستند و در مرحله بعدی باید به سراغ این بخش برویم. انتشار لیست ۱۲۹ ساختمان پرخطر جزء تاکیداتی بوده که به آتش نشانی اعلام شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول