اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«معدوم سازی جوجه» اخلال در نظام اقتصادی تلقی می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه معدوم سازی جوجه در استان قزوین ممنوع بوده و اخلال در نظام اقتصادی تلقی می‌شود، البته گرچه هیچکدام از مرغداران استان چنین اقدامی انجام نمی دهند.

«معدوم سازی جوجه» اخلال در نظام اقتصادی تلقی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی در جلسه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین برگزار شد، گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان شرکت پشتیبانی امور دام استان آماده خرید جوجه یک روزه هست و هرگونه معدوم سازی جوجه یکروزه تخلف و با متخلفین برخورد می شود.

به گفته وی مازاد تولید محصولات دام و طیور استان همچون گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ و شیر توسط شرکت پشتیبانی خریداری می‌شود و تولیدکنندگان هرگز نگران اضافه تولید نباشند. 

افلاطونی تاکید کرد: هرگونه معدوم سازی جوجه در استان قزوین ممنوع بوده و اخلال در نظام اقتصادی تلقی می‌شود، البته گرچه هیچکدام از مرغداران استان چنین اقدامی انجام نمی دهند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به ضرورت  اجرای کشاورزی قراردادی اشاره کرد و یادآور شد: یکی از طرح های مهم این سازمان کشاورزی قراردادی کشت محصول برنج است تا ضمن تامین نهاده، محصول تولیدی کشاورزان با قیمت روز خریداری می شود. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به روند اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: فرایند هدفمندسازی مراحل مختلف دارد که شامل آزادسازی نهاده ها و جلوگیری از کسری محصولات است و باید برنامه ریزی لازم در این حوزه صورت گیرد.

رضا افلاطونی خاطرنشان کرد: در استان با مشکلی در حوزه جوجه ریزی مواجه نیستیم.

وی گفت: جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته و در تامین گوشت مرغ استان نگرانی نداریم. 

افلاطونی خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه ما تامین نهاده و سرمایه در گردش برای تولیدکنندگان است تا با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول