اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

ضرورت تلاش برای حفظ عناصر هویتی مشترک ایران و افغانستان و جهان اسلام

معاون بورس و دانشجویان بین‌الملل گفت: باید تلاش کنیم تا عناصر هویتی مشترک ایران و افغانستان و جهان اسلام حفظ شود.

ضرورت تلاش برای حفظ عناصر هویتی مشترک ایران و افغانستان و جهان اسلام

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، نشست صمیمی هاشم داداش‌پور رئیس سازمان امور دانشجویان، جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین‌الملل و محمد جواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل با کانون نخبگان دانشجویان کشور افغانستان در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.  
در این نشست محمد جواد سلمانپور معاون بورس و دانشجویان بین‌الملل گفت: صحبت‌های ارائه شده در این جلسه ناظر به دو قسم موضوع است. قسمت اول مربوط به مشکلات دانشجویان و قسمت دوم مربوط به پل ارتباطی میان دانشجویان کشور افغانستان و سایر کشورها و حمایت از فارغ‌التحصیلان می‌شود.
معاون بورس و دانشجویان بین‌الملل اظهار کرد: کانون فارغ التحصیلان باید رسالت‌های ملی خود را بازخوانی و بازتعریف کند و سعی کند ضمن حفظ و تقویت این تشکیلات، جایگاه کشورمستقل افغانستان را در داخل و سطح بین‌الملل ارتقاء بخشد.
وی ادامه داد:  بحث جهاد تبیین که مقام معظم رهبری آن را مطرح کرده‌اند برای کل کشورها صدق می‌کند؛ خصوصا در تبیین ریشه‌های مشکلات و نقشه‌های دشمنان کشورهای اسلامی. باید تلاش کنیم تا عناصر فرهنگی و هویتی مشترک ایران و افغانستان و جهان اسلام از جمله زبان فارسی، حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول