اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بیمارستان‌های استان مرکزی ارزیابی و اعتبار بخشی می‌شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از آغاز ارزیابی و اعتبار بخشی بیمارستان‌های استان توسط ۴ گروه ارزیاب کشوری خبر داد.

بیمارستان‌های استان مرکزی ارزیابی و اعتبار بخشی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهمن صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه اعتباربخشی بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی و  تأمین اجتماعی  و خصوصی در استان آغاز شده است.

وی افزود: در هریک از گروه‌های ارزیابی، یک نفر سرارزیاب بالینی، یک نفر ارزیاب مدیریتی و بهداشتی و نماینده بیمه‌های پایه در استان حضور دارد و به جز مراکز بیمارستانی دلیجان، خنداب، فراهان، آشتیان و کمیجان تمام مراکز بیمارستان‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: اعتباربخشی بر اساس ۵۵۰ سنجه از نسل ۵ اعتباربخشی و صرفاً بر اساس چک‌لیست وزارتی است و بیمارستان‌ها موظف هستند، مستندات خود را از هر ۵۵۰ سنجه ارائه بکنند.

صادقی گفت: با جلساتی که با همکاران ارزیاب داشته‌ایم ضمن ابراز رضایت از عملکرد و روند اعتباربخشی، از همکاری خوب بیمارستان‌ها نیز خرسند بودند.

وی با تأکید بر اینکه محوریت اعتباربخشی، ایمنی بیمار و خدمت است، افزود: اعتباربخشی یک راه برای مشخص شدن وضعیت مدیریتی و راهگشا برای طراحی مداخلات آینده است و جایگزینی برای ارزشیابی بیمارستان‌ها است و به دلیل تاثیر در درآمدهای بیمارستانی حائز اهمیت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: خوشبختانه در این دوره حداقل 4 نفر از همکاران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در سایر استان‌ها از جمله تهران، اصفهان و مشهد به عنوان ارزیاب کشوری مشغول فعالیت هستند که مایه مباهات و افتخار استان و دانشگاه نیز هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول