اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پایتخت گرم‌تر می‌شود/ احتمال وزش باد شدید از عصر امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت صاف بوده و گاهی با وزش باد همراه است و روند تدریجی افزایش دما برای استان تهران طی روزهای آینده پیش بینی می‌شود.

پایتخت گرم‌تر می‌شود/ احتمال وزش باد شدید از عصر امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استان تهران، هوای امروز یکشنبه هشتم خرداد ماه، پایدار و کمی ابری بوده و در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه است.

بر همین اساس هوای روز دوشنبه ناپایدار و کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود. 

همچنین طی پنج روز آینده در استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد مورد انتظار است و با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعت ها نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید (بویژه در نیمه جنوبی استان) و در اتفاعات گاهی رگبار با احتمال رعدوبرق  پیش بینی می شود.

 بر اساس این گزارش، ورامین با ۳۲ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول