اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

فارس من| اجرای «سلام فرمانده» طی دهه کرامت در جمکران/ روحی: برنامه‌ای در ١۴ خرداد نداریم

مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من مطالبه اجرای «سلام فرمانده» در مسجد مقدس جمکران و در روز ١۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره) ثبت کرده‌اند.

فارس من| اجرای «سلام فرمانده» طی دهه کرامت در جمکران/ روحی: برنامه‌ای در ١۴ خرداد نداریم

 به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، این روزها اجتماعات «سلام فرمانده» در شهرهای مختلف کشور نماد عشق و ارادت مردم و به خصوص دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها به امام زمان (عج) شده است.

 

اجرای سلام فرمانده در جمکران

مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه تعاملی فارس من، دو پویش و مطالبه برای اجرای این سرود و اجتماع دهه نودی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مسجد جمکران اینجا  و در حرم امام خمینی(ره) در روز ١۴ خرداد اینجا   ثبت کرده‌اند.

اجتماع هزاران نفری سلام فرمانده در جمکران برگزار شود

آنها در خصوص مسجد جمکران نوشتند: «پویش مطالبه اجرای چند صد هزار نفری سلام فرمانده در صحن بزرگ مسجد مقدس جمکران را پیگیری کنید.

از مسئولین فرهنگی قم و جمکران تقاضا داریم سلام فرمانده را در مسجد جمکران هم برگزار کنند.»

اجرای سلام فرمانده طی دهه کرامت در جمکران

براساس پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری فارس، مسئولین چند نهاد فرهنگی قم و مسجد مقدس جمکران درحال برنامه‌ریزی و تدارک برای اجتماع «سلام فرمانده» در ایام دهه کرامت در این میعادگاه منتظران ظهور هستند.

«سلام فرمانده» ١۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره) اجرا شود

مخاطبان خبرگزاری فارس در خصوص اجرای «سلام فرمانده» در روز چهاردهم خرداد نوشته‌اند: «شایسته است تا زمینه لازم فراهم شود تا در روز ١۴ خردادماه امسال نوجوانان دهه نودی سرود سلام فرمانده را در مراسم ارتحال امام (ره) اجرا نمایند.»

١۴ خرداد برنامه‌ای نداریم

ابوذر روحی، مداح اهل بیت و خواننده این سرود به خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس گفت: برای اجرای برنامه در این روز باتوجه به سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه‌ای نداریم.

برنامه ملی «سلام فرمانده» در وسیع‌ترین شکل ممکن، پنجشنبه گذشته با حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. پیش از آن این سرود در نقاط مختلفی چون نمایشگاه کتاب تهران (مصلی امام خمینی)، قطعه ۴۰ بهشت زهرا، میدان شهدای مشهد مقدس و ... اجرا شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول