اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان منصوب شد

استاندار سمنان طی حکمی حسین شجاعی را به‌عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب کرد.

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان بعدازظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

سیدعباس دانایی مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان در این مراسم اظهار کرد: امروز بعد از ۳۵ سال خدمت و رسیدن به بازنشستگی، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم و امیدوارم پس از این دوران مسؤولیت، بتوانم بیشتر در خدمت خانه و خانواده خود باشم.‌

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه در طول مدت خدمت خود در مجموعه استان سمنان به دنبال پست و  مسؤولیت نبوده‌ام، اضافه کرد: از لطف و عنایت مسؤولان ارشد استان و به‌ویژه استاندار سمنان در طول مدت حضورم در دفتر سیاسی بسیار سپاسگزارم.

مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان ادامه داد: از مجموعه کارشناسان و همکاران دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به دلیل همراهی با اینجانب در دفتر و تمامی همکاران استانداری برای همراهی در ۳۵ سال خدمت در این مجموعه سپاسگزارم.

دانایی خاطرنشان کرد: اعتماد و شناخت مردم استان سمنان را برای خود یک سرمایه اجتماعی عظیم می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم.

حسین شجاعی، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این سنگر خدمتگزار مردم استان خواهم بود.

وی با بیان اینکه از حُسن اعتماد استاندار سمنان و معاون سیاسی وی سپاسگزارم، ادامه داد: باید در استان و حوزه سیاسی در راستای امیدآفرینی با نگاه جهادی و انقلابی گام برداریم.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان عنوان کرد: ما باید با انجام صحیح وظایف، زمینه را برای رسیدن دولت مردمی به اهداف خود تسهیل کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: فضای همدلی و همگرایی بسیار خوبی در دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان وجود دارد که آن را ارتقا خواهیم داد.

به گزارش فارس؛ در حکم انتصاب حسین شجاعی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب می‌شوید.

در این حکم می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با کلیه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 حسین شجاعی، متولد سال ۱۳۵۷ در شهرستان میامی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است.

۲۱ سال سابقه خدمت و تلاش در حوزه سیاسی و امنیتی از تجربیات حسین شجاعی و به‌عنوان پشتوانه وی در مسؤولیت جدید است.‌

تا پیش از این انتصاب، سید عباس دانایی مسؤولیت مدیرکلی دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را عهده‌دار بود که پس از ۳۵ سال تلاش صادقانه، به افتخار بازنشستگی نائل آمد.‌

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول