اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

متقاضیان مسکن ملی سریع‌تر نسبت به واریز وجه اقدام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: متقاضیان طرح جهش تولید مسکن هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کنند.

متقاضیان مسکن ملی سریع‌تر نسبت به واریز وجه اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان دریافت زمین جهت طرح جهش تولید مسکن، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کنند.

وی افزود: به‌منظور اجرای طرح عمرانی دولت سیزدهم در راستای تولید مسکن برای متقاضیان، تاکنون ۶ هزار واحد زمین با احتساب شهر جدید ایوانکی در استان سمنان تأمین شده است و این استان با هیچ مشکلی از نظر تأمین زمین برای متقاضیان مواجه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: یکی از شروط اختصاص زمین به متقاضیان، افتتاح حساب و واریز وجه است که تاکنون با وجود ثبت‌نام ۴ هزار نفر متقاضی دریافت زمین، تنها یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب و واریز وجه کرده‌اند که لازم است در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح جهش مسکن از سال گذشته در شهرستان شاهرود آغاز شده است و کلنگ‌زنی اجرای این طرح در شهرستان سمنان نیز به‌زودی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول