اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| پیشنهادهای مردم برای «سلام فرمانده» / سرود را در مراسم ارتحال امام اجرا کنید

در روزهایی که سرود سلام فرمانده به اوج خود رسیده است، مخاطبان «فارس من» نیز با ثبت پویش‌هایی متنوع از این سرود استقبال کردند.

فارس من| پیشنهادهای مردم برای «سلام فرمانده» / سرود را در مراسم ارتحال امام اجرا کنید

خبرگزاری فارس؛ فارس‌من: سرود «سلام فرمانده» که این روزها شهر به شهر با دهه نودی‌ها همخوانی می‌شود و بسیار مورد استقبال قرار گرفته، در «فارس من» نیز انعکاس پیدا کرده و پویش های متعددی درباره آن ثبت شده است.

 

بیش از ۱۰ پیشنهاد متفاوت برای سرود «سلام فرمانده» در فارس من ثبت شده است

تشکر از عوامل سازنده نماهنگ «سلام فرمانده»

مخاطبان از این اثر به عنوان یک «کار تمیز فرهنگی» یاد می کنند و با ثبت پویشی از این اثر تشکر کردند. در متن این پویش آمده است: «از عوامل سازنده اثر فاخر «سلام فرمانده» که امروزه به عنوان یک کار تمیز فرهنگی مشتاقان زیادی در دنیا پیدا کرده است، تشکر و تقدیر می‌نماییم.»

 


تجمع بزرگ دهه نودی‌ها در مشهد مقدس

سلام فرمانده را دوباره در مشهد برگزار کنید!

بعد از استقبال پرشور مشهدی ها از سرود سلام فرمانده، حالا جاماندگان این سرود دست به کار شده‌اند و با ثبت پویشی درخواست برگزاری مجدد این سرود را در مشهد دارند.

مشهد اولین شهری بود که کلید به اوج رساندن این سرود را زد و بعد از شور و هیجان این سرود در مشهد، شهر به شهر در ایران چرخید. ابتدا اجرای پرشور در میدان امام اصفهان با آن تصاویر جذاب دهه نودی‌ها دست به دست شد و کمی بعد به جمع پرشور گیلانی ها رفت. بعد از آن زمزمه های اجرای سرود در تهران مطرح شد که در نهایت در ورزشگاه آزادی اجرا شد. کرمانشاه، یزد، کرمان، تبریز و... همچنان سرود سلام فرمانده در ایران یکه‌تازی می کند.

سلام فرمانده نه تنها در نقاط مختلف ایران بازخوانی شد بلکه در بسیاری از شهرهای کشور به زبان های مختلف ترجمه و بازآفرینی شد. خیلی زود این همخوانی به کشورهای خارجی هم رسید و مردم با ضبط کلیپ هایی به صورت خانوادگی، این سرود را باخوانی کردند.

 


ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده

حمایت از ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده»

خیلی زود این پویش به یک حرکت بزرگی دهه نودی و خانواده‌ها در کشور تبدیل شد و همین موضوع باعث شد حساسیت ضد انقلاب ها و معاندین برانگیزد. بعد از تفسیرهای متفاوت و عجیب برای تخریب محتوای این سرود، نوبت به ابوذر روحی (خواننده سرود سلام فرمانده) رسید و با تهمت‌های غیراخلاقی سعی کردند سرود را به حاشیه بکشانند. اما کاربران با ثبت پویش هایی از این خواننده حمایت کردند.

حالا معاندین و ضد انقلاب، مستاصل و عصبانی از یک اثر هنری شده‌اند و چشم دیدن همخوانی دهه نودی‌ها برای امام زمان شان را ندارند، این روند تا جایی ادامه داشت که حتی در شبکه‌های اجتماعی شروع به فحاشی و تهدید یک دختر بچه کردند!

تهدید یک دختر بچه توسط کاربر ضدانقلاب! 

نمونه‌اش همین توییت یک کاربر ضدانقلاب بود که برای یک کودک ۸ ساله خط و نشان کشید! همین موضوع باعث شد تا احساسات مردم جریحه‌دار شود و در فارس من نیز پویشی با عنوان «برخورد با تهدیدکننده دختری که سلام فرمانده را خواند» توسط کاربران ثبت شود.

 


همخوانی سلام فرمانده در ورزشگاه یک‌صدهزار نفری آزادی

سرود سلام فرمانده را مجددا در ورزشگاه آزادی برگزار کنید

در روز برگزاری سرود سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی، این ورزشگاه مملو از جمعیتی بود که ساعت ها پیش از شروع مراسم به انتظار نشسته بودند. وضعیت طوری شده بود که علاوه بر تمرین ها، برنامه اصلی همخوانی سلام فرمانده نیز دو بار اجرا شد؛ یکی برای داخل ورزشگاه و دیگری برای جمعیتی عظیمی که بیرون از ورزشگاه بودند.

با این حال جاماندگان این پویش دست به کار شدند و با ثبت پویشی خواستار برگزاری مجدد این سرود در ورزشگاه آزادی شدند.

 

تصویری از دو کشتی توقیف شده یونانی در خلیج فارس

سلام فرمانده را بر روی کشتی های توقیفی یونانی اجرا کنید

بعد از توقیف نفتکش ایرانی که در توفان به ساحل یونان پناه برده بود، شنبه ۷ خردادماه خبر توقیف دو نفتکش یونانی منتشر شد، روزی که ایران بار دیگر اقتدارش را به جهان دیکته کرد. همزمان بودن اوج اجرای سرود سلام فرمانده با این موضوع، سبب شد تا کاربران با ثبت پویشی پیشنهاد اجرای سرود بر روی کشتی های یونانی شدند.

 


مسجد مقدس جمکران، جایی که سرود سلام فرمانده ساخته شد

اجرای سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران

شهرهای کوچک و بزرگ بسیار زیادی درخواست اجرای سرود را داده اند، حتی خانواده های زیادی بودند که به انتظار آمدن سرود به شهرشان ننشستند و به استقبال این سرود در شهرهای دیگر رفتند.

در سامانه فارس من نیز پویش های زیادی ثبت شده است که کاربران اجرای سرود در شهرشان را مطالبه کرده بودند. برخی از کاربران اجرای سرود در اماکن مقدس من جمله مسجد جمکران را خواستار بودند. جمکران جایی بود که اولین نماهنگ سلام فرمانده با حضور ۳۱۳ دهه نودی در آن ساخته شد. کاربران می خواستند که این بار سرود را به صورت عمومی در مسجدی که به نام فرمانده شان شناخته می شود اجرا کنند.

 


اجرای سلام فرمانده در مدارس سراسر کشور

سرود سلام فرمانده در مدارس اجرا شود

مدتی بود کلیپ های رقص دانش‌آموزان در مدرسه از خواننده مبتذل لس آنجلسی دست به دست می‌شد و با نگرانی خانواده‌ها همراه شده بود، همزمان پویش هایی در فارس من ثبت می شد که با «مدیر مدرسه خاطی برخورد شود» اما دیری نپایید که سرود سلام فرمانده با اجرای پرشور در مدارس آب سردی شد بر آتش این تهاجم فرهنگی. حالا انگار دانش آموزان شعر دلخواهشان را پیدا کرده بودند؛ شعری که به جای محتوای مبتذل، آنها را با اهداف بلند و آرمان های بزرگ پیوند می داد.

حالا کاربران می خواهند این اثر در مدارس پایدار بماند و پیشنهاد آنها این است که سرود سلام فرمانده در زنگ تفریح یا صبحگاه مدارس بازخوانی شود و حتی محتوای آن به کتب درسی راه یابد.

 


پویش اجرای سلام فرمانده در حرم امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد

سلام فرمانده را در حرم امام خمینی(ره) برگزار کنید

در ایام نزدیک به فرارسیدن رحلت امام خمینی(ره) کاربران با ثبت پویشی در فارس‌من پیشنهاد دادند که همخوانی سلام فرمانده در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی اجرا شود.

هر ساله همزمان با روز رحلت امام خمینی هزاران نفر از مردم ایران با حضور در حرم امام خمینی(ره) تجدید میثاق با آرمان‌های امام می‌کنند. آنها معتقدند این روز فرصت خوبی است برای عهد بستن دوباره با امام زمان(عج) برای اینکه بگویند: «می مونیم پای کار این نظام».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول