اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

حامیان پروژه امام‌زدایی اندیشه و نگاه‌های بسیار افراطی و تندی داشتند

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: جریان حامی پرژه امام‌زدایی در حوزه‌های مختلف اعم از سیاست داخلی، فرهنگی و سیاست خارجی و... اندیشه و نگاه های بسیار افراطی و تندی داشتند و با مخالفان خود با شدیدترین رفتارها برخورد می‌کردند.

حامیان پروژه امام‌زدایی اندیشه و نگاه‌های بسیار افراطی و تندی داشتند

مهدی فضائلی از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره کلیدزدن و حمایت برخی جریان‌های داخلی از پروژه امام‌زدایی اظهار داشت: مشخص است انقلاب اسلامی یک پیوند ناگسستنی با امام رضوان الله تعالی علیه و اندیشه های ایشان دارد و در واقع ماهیت انقلاب اسلامی با افکار و اندیشه‌های امام(ره) شکل گرفته و معنا پیدا کرده است.

برخی جریان‌ها درصدد پاک کردن اندیشه امام(ره) و محو کردن انقلاب هستند

وی با تاکید بر اینکه برخی جریان‌ها در صدد محو کردن انقلاب هستند افزود: کسانی که در جهت تحریف اندیشه‌های امام(ره) تلاش می‌کنند یا در جهت امام‌زدایی اقداماتی انجام می‌دهند به دنبال این هستند یا انقلاب را تحریف کنند یا یک تلاش مذبوحانه انجام می‌دهند تا انقلاب را کان لم یکن کنند یعنی درصدد پاک کردن امام و اندیشه امام و همچنین محو کردن انقلاب هستند.

انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم گسترش پیدا کرده است

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب این مسئله را مصداق آیه شریفه «یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِم» دانست و افزود: کفار و مشرکین تلاش می‌کنند نور خدا را خاموش کنند اما نه تنها این نور کم سو نخواهد شد بلکه انقلاب اسلامی روز به روز در اقصی نقاط عالم گسترش پیدا کرده و میزان نفوذ آن در سایر ملت‌ها هر روز بیش‌تر می‌شود.

فضائلی ادامه داد: به دلیل پیوند امام و اندیشه امام با ماهیت انقلاب اسلامی این جریان‌ها در جهت تقابل با امام و تحریف امام و نظام تلاش می‌کنند.

وی درمورد سرنوشت جریان‌های حامی پروژه امام‌زدایی بیان داشت: این جریان یک جریان عبرت انگیزی برای نسل امروز و آیندگان است؛ سرنوشت این جماعت خیلی قابل مطالعه و عبرت انگیز است. اخیراً هم رهبر انقلاب برای عده‌ای در اوایل انقلاب عبارت سوپر انقلابی را به کار بردند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: برخی از افراد جریان حامی امام‌زدایی از همان سوپر انقلابی‌هایی هستند که در دهه 60 بعضاً رفتارها و نگاه‌هایی داشتند که آن نگاه افراطی به دلیل اینکه خارج از اعتدال بود برای خودشان هم قابل تحمل نبود و دچار یک تفکیکی شدند که امروز به این ورطه هولناک افتاده‌اند و در حقیقت یک هلاکتی را برای خودشان رقم زدند.

حامیان پروژه امام‌زدایی اندیشه و نگاه‌های بسیار افراطی و تندی داشتند

فضائلی بیان داشت: این جریان در آن دهه در حوزه های مختلف اعم از سیاست داخلی، فرهنگی و سیاست خارجی و ... اندیشه و نگاه های بسیار افراطی و تندی داشتند و با مخالفان خود با شدیدترین رفتارها برخورد می‌کردند.

وی تصریح کرد: این جماعت کسانی هستند که یک روزی مرحوم آیت الله یزدی را مصداق اسلام آمریکایی می دانستند و با ایشان برخوردهای اهانت آمیزی داشتند.

فضائلی «اکبر گنجی» را از مصادیق تندرو و افراطی برشمرد و عنوان کرد: همین جماعت که اکبر گنجی یکی از نمونه‌ها و مصادیق افراد آن تفکر و جریان است، امروز خودشان مروج اسلام آمریکایی هستند و برخی هایشان حتی شاید پایبند به اسلام نباشند و از اسلام هم عبور کرده باشند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پایان گفت: این همان افراط و تفریط‌هایی است که ما در انقلاب تجربه کردیم و امروز هم برخی از افکار و اندیشه‌های آنان را می بینیم؛ امروز برخی نیروهای انقلابی که شبیه همین سوپر انقلابی‌ها هستند باید از این جریان عبرت بگیرند تا به سرنوشت آن ها دچار نشوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول