اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فیلم| پای متهمان حادثه متروپل به دادسرای تهران باز می‌شود؟

رئیس دستگاه قضا گفت: ممکن است در پرونده‌هایی در خصوص حادثه آبادان که تشکیل شده صلاحیت رسیدگی به پرونده برخی افراد در تهران باشد. سریعتر این موضوع را پیگیری کنید.

فیلم| پای متهمان حادثه متروپل به دادسرای تهران باز می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه گفت: دستوراتی را در راستای رسیدگی دقیق و سریع درخصوص پرونده‌هایی که در استان خوزستان در رابطه با فروریختن ساختمان متروپل تشکیل شده، صادر کرد؛ از جمله آنکه به معاون اول خود دستور داد موضوع را از این حیث که ممکن است رسیدگی به پرونده برخی افراد تحت تعقیب قرار گرفته در صلاحیت تهران باشد، بررسی کند.

وی افزود: چنانچه امکان تفکیک وجود ندارد، بر اساس ضوابط تدبیری شود تا در یک مرجع با سرعت، نظم و هماهنگی توأمان باشد و بدین‌ترتیب امکان حاشیه‌سازی از آنهایی که قصد حاشیه‌سازی دارند، سلب شود.

قاضی‌القضات همچنین به معاون اول دستگاه قضایی دستور داد که نسبت به اتمام سریع‌تر تحقیقات درخصوص حادثه متروپل آبادان پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا پرونده هر شخص به هر میزانی که در این حادثه مقصر بوده طبق قانون تکمیل شود.

رئیس عدلیه در ادامه از برخی رسانه‌های داخلی که بعضی دروغ‌ها و مطالب خلاف واقع را درخصوص حادثه متروپل منتشر می‌کنند گلایه کرد و به آنها تذکر داد که مبادا در زمین دشمن بازی کنند.

 قاضی‌القضات در ادامه مشخصاً به انتشار خبر و تفاسیر خروج یکی از مسئولان سابق استان خوزستان از کشور و سپس بازگشت او به ایران اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از مسئولین ذیربط و هیت‌های اعزامی(دولت، مجلس و دادستانی کل کشور) نسبت به فرد مورد اشاره در خصوص فروریختن ساختمان آبادان گزارشی ارائه نداده‌اند و طبیعتاً اقدام قضایی نیز در مورد وی در این خصوص صورت نگرفته است.

رئیس دستگاه قضا در پایان اظهاراتش به بخشی از التهاب‌آفرینی و موج‌سواری رسانه‌های دروغ‌پراکن دشمن درخصوص قضیه فوق‌الذکر اشاره کرد.

انتهای پیام/ ت 60

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول